Jannic Geplaatst 6 Januari, 2016 Geplaatst 6 Januari, 2016 Na 2 jaar is de Picanto samen met m'n Mazda 3 ingeruild voor 1 nieuwe Sportage XtremeDynamicline 1.6. We hebben veel plezier gehad van de Picanto en ik kan geen minpunt opnoemen. Van de Mazda trouwens ook niet. Maar onze omstandigheden zijn veranderd waardoor 1 auto (en 1 motor ) voldoende is. Vrijdag middag is de grote omruil actie. 1 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 6 Januari, 2016 Geplaatst 6 Januari, 2016 Gefeliciteerd met de Sportage en veel plezier vrijdagmiddag! Krijgen we een foto van de nieuwe auto te zien? Quote
Lique Geplaatst 6 Januari, 2016 Geplaatst 6 Januari, 2016 Goede deal lijkt me! We zien de foto's wel verschijnen Quote
Wimis on Geplaatst 6 Januari, 2016 Geplaatst 6 Januari, 2016 Veilige kilometers met de SP3 Wij zien graag foto's Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 6 Januari, 2016 Geplaatst 6 Januari, 2016 Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Quote
mika kjelld Geplaatst 6 Januari, 2016 Geplaatst 6 Januari, 2016 Heel veel plezier met de sportage Verstuurd vanaf mijn GT-I9060I met Tapatalk Quote
Jannic Geplaatst 7 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 7 Januari, 2016 Gefeliciteerd met de Sportage en veel plezier vrijdagmiddag! Krijgen we een foto van de nieuwe auto te zien? Tuurlijk. Nog 27 en een half uur wachten tot hij er is Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.