Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik wou toch even de mensen die dit forum mogelijk maken en alle vaste meedenkers even een gelukkig maar vooral gezond 2016 toewensen. Ik ben niet zoveel meer aanwezig sinds m'n ouders zijn overleden zo vlak achter elkaar maar lees nog geregeld mee stiekum op de achtergrond.

Heel veel geluk en vooral gezondheid voor jullie en je gezinnetje. Geen ruzie maken en vergeet niet iedereen een zoen te geven voor je van huis gaat!

Hoogachtend en met uiterst vriendelijke groet,

Ray.

P.s. onze Picanto gaat nog steeds als een speer.

• Like 4
Geplaatst

Jemig Ray, dat is nogal wat wat je daar verteld. Heel veel sterkte met alles waar je het voor nodig hebt en ook van mij de beste wensen voor 2016. 

Geplaatst

Nou hier werd je idd een beetje gemist.

Ik wist niet van je verlies en wens je bij deze dan ook veel sterkte, moed en kracht toe. Maar voor dit nieuwe jaar ook vooral veel geluk en plezier.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ray, bij deze ook het allerbeste voor 2016

En sterkte met het verlies van beide ouders.

Geplaatst

Hey ongewenst lid, doe maar eens terugkomen.

Kunnen we weer van leer.

Beetje reuring kan geen kwaad.

En dat gaat je goed doen :-)

Cheers en sterkte !

Geplaatst

Hey Ray,pijnlijk dat je je ouders op zo kort op mekaar moet verliezen,

Ik kijk ook niet uit naar dat moment,mijn ouders leven beide nog maar zijn richting tachtig,en dan weet je dat er eens een dag zal komen dat ze er niet meer zullen zijn, maar daar wil je liever niet aan denken...zoveel mogelijk mooie momenten met hun doorbrengen zolang ze er nog zijn,en die momenten die moet je koesteren.

Daarna blijven de mooie herinneringen aan hun ,verankerd in je hart,

Veel sterkte,en als je steun nodig hebt,hier zijn veel Kiarijders met een groot hart en een luisterend oor...

Welkom terug op het forum,

Mike ,Skoebidoe

Geplaatst

Hoi Ray, zoals mijn 'partner in crime' al aangaf, wij houden wel van een beetje reuring op forum. Dus we zien je graag terugkomen.

Verschrikkelijk nieuws natuurlijk, heel veel sterkte!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ray,

Ook van mijn kant nog gecondoleerd met dit grote verlies.

ondanks dit verlies van beide ouders toch voor jou en je dierbaren een gelukkig,

voorspoedig en vooral gezond 2016.

Grtz

Specialmade

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...