xtra40 Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Goeie reportage! Vandaag de mijne opgehaald Wat een heerlijke auto (kom van een Venga, was ook al prima trouwens). Plaatje: http://i.imgur.com/HVirOj7.jpg heel erg mooi stiekem heel erg jaloers Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Goed verslag van een top auto. Wel een aardig prijskaartje hangt er aan. Dan heb je dus wel wat. Quote
Jordan Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 We weten hoe hij rijdt met 177pk Mika. Wegligging is super. Dat zal met 135pk niet anders zijn. Weet alleen niet hoe die met 135pk rijdt. Dat zal ik met een testrit moeten checken. 1 Quote
Smart Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 De 1.6 GDi heeft volgens mij inderdaad 135pk. Daarna de 1.6 T-GDi met 177pk. Hele mooie uitvoering Kia_sprtg. 1 Quote
Jordan Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 M'n vrouw wordt gek van me. Ik loop al een tijd te roepen dat ik na de Rio een auto wil met minimaal 170pk. Maar toch heb ik een zwak voor de nieuwe Sportage. Ik vind hem zo gaaf. Alleen de gt-line met 177 pk valt buiten het budget. De first Edition zou met wat moeite wel mogelijk binnen het budget passen maar daar twijfel ik over het vermogen. We zullen gewoon eens met de first Edition moeten rijden en dan heb ik een beter beeld. Quote
bigwade Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Misschien kan Xtra40 er later een turbootje opschroeven ? BTW als je een witte neemt hou je 695 eurootjes oid in de knip. Wordt je wel uitgelachen door je vrienden, maar toch.... 1 Quote
Jordan Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Misschien als ik Xtra eens lief aankijk... Haha. Maar ik ga geen maanden op een nieuwe Sportage wachten. Dan wordt het een voorraadwagen. Maar eens proberen of we volgend weekend een testrit kunnen inplannen. 1 Quote
bigwade Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Wat is er btw zo belangrijk aan 170PK ? Je rijdt toch elke dag Wijchen-Limland, vv. ? Quote
Jordan Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Nee niet meer BW. Ik werk niet meer in Maastricht. Ben bezig met een andere job dichter bij huis en zoals het er nu uitziet zal ik straks veel meer vanuit huis werken. Dus heb ik geen diesel meer nodig en schrijf ik veel minder af omdat de kilometers niet meer zo snel oplopen. Quote
Jordan Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 De Rio rijdt heerlijk maar het vermogen om snel te accelereren op de snelweg ontbreekt. Ik heb ook even een tijdje in een Volvo V70 D5 automaat gereden en dat trekt het asfalt van de weg Vanaf toen heb ik altijd gezegd 'na de Rio wil ik een auto meer meer vermogen'. Dus vandaar mijn drang naar 170+ pk's. Maar als je dan weer terug op aarde bent beland en logisch gaat redeneren en vergelijken lijkt zo'n powerbak niet echt nodig. Maar lekker is het wel 2 Quote
bigwade Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Ah, thuis heb je weinig nodig, buiten een goed onderstel met zomer/winterschoenen Die 170PK zijn dan wel van belang voor de AH/Jumbo, hahahahaha ! Ik red het net met 95PK Quote
bigwade Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Zonder dollen, je hebt gelijk. Meer is beter maar vooral leuker! Ik krijg het hier thuis niet meer verkocht, haha ! En hier is van inruilen van de vrouw geen sprake meer. Quote
Gast Stief Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Heren TOP verslag! Maar vind m nog steeds niet zo mooi Ga m binnenkort wel in t echt bekijken bij de dealer. Maar hoop dat mn mening niet zal veranderen. Dan gaat het kriebelen namelijk... en deze kriebel kost een hoop Quote
Jordan Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Dat zeg je goed BW. Meer is leuker. Maar leuker is ook duurder. En als je dan een rekensommetje maakt zijn die 170pk's niet nodig (wel leuk, heel leuk). En het volgende punt: ik heb ook gezegd dat ik nooit meer een nieuwe auto koop. En daar gaat m'n 2e principe de prullenbak in. 1 Quote
bigwade Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Heren TOP verslag! Maar vind m nog steeds niet zo mooi Ga m binnenkort wel in t echt bekijken bij de dealer. Maar hoop dat mn mening niet zal veranderen. Dan gaat het kriebelen namelijk... en deze kriebel kost een hoop Ja en ik kan je verzekeren dat dat wel gaat gebeuren. Maar begin maar eens met het aanschouwen van een witte. Misschien hou je dan wel de munten in de knip. . 1 Quote
Lique Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Dat zeg je goed BW. Meer is leuker. Maar leuker is ook duurder. En als je dan een rekensommetje maakt zijn die 170pk's niet nodig (wel leuk, heel leuk). En het volgende punt: ik heb ook gezegd dat ik nooit meer een nieuwe auto koop. En daar gaat m'n 2e principe de prullenbak in. Daar zijn principes ook voor...om ze weg te gooien Quote
bigwade Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Dat zeg je goed BW. Meer is leuker. Maar leuker is ook duurder. En als je dan een rekensommetje maakt zijn die 170pk's niet nodig (wel leuk, heel leuk). En het volgende punt: ik heb ook gezegd dat ik nooit meer een nieuwe auto koop. En daar gaat m'n 2e principe de prullenbak in. Ik heb ook naar al die Volvo's gekeken met D5 T5 etc, zo'n 5 jaar geleden. U lijkt wel de jongere versie van bw.. Ooit Chevy-Van gereden ? Het mag niet meer van Den Haag. Maar dat was een bak. Ook voor naar de AH/Jumbo 1:4 op LPG Spaarkaarten Shell zaten zo vol Quote
xtra40 Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 volgens mij heeft de test drive wel iets los gemaakt in Jordan het 170 PK monster Quote
Jordan Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 volgens mij heeft de test drive wel iets los gemaakt in Jordan het 170 PK monster Hou op Xtra Ik zit al avonden op m'n autotrack app de nieuwe Sportage te bekijken en te plussen en minnen. 2 Quote
xtra40 Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 ik ken het gevoel hahahah en alle minnen worden dan opeens plussen omdat je het zo graag wil nou ik zeg doen het is een mooie wagen Quote
Jordan Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Het zou zo maar kunnen BW. Tijdens mijn werk periode moest ik gewoon een goedkope diesel hebben vanwege de dagelijkse afstand. En toen ik de Rio nieuw kocht betaalde ik 1 jaar lang geen wegenbelasting vanwege die milieudiesels, dus dubbel voordeel. Nu dat niet meer nodig is kan ik dus weer een grotere zuiperd aanschaffen. Quote
Jordan Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Ja erg hè Xtra. De lijst met minnen wordt steeds kleiner. Quote
xtra40 Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 nou succes met de beslissing ben benieuwd wanneer hij komt en hoe lang je er op moet wachten Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Mark this moment Eens kijken hoe lang het duurt voor Jordan zijn nieuwe SP IV heeft. Quote
bigwade Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Zal ik Tamara dan maar eens mailen voor een dubbele aanschafskorting voor de testdrive mannen ? Testdrive was een Lorelei trap ?? En gaan jullie nou maar eens googelen, haha ! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.