Gast Timo0103 Geplaatst 23 Februari, 2016 Geplaatst 23 Februari, 2016 Vandaag moest ik even flink in de ankers en................ knipper knipper knipper knipper. Wist helemaal niet dat bij stevig remmen de alarmlichten automatisch aan gingen. Weer iets ontdekt ( na 4 jaar ). Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 23 Februari, 2016 Geplaatst 23 Februari, 2016 Ik weet wel dat ik het op mijn Renault megane CC had, ben er op dezelfde manier achter gekomen. Of het ook op mijn Rio Business line 2014 zit ....Geen Idee nog geen noodstop hoeve maken. Quote
Murcielaygo Geplaatst 23 Februari, 2016 Geplaatst 23 Februari, 2016 Bij mijn Picanto staat ESS (Energency Stop Signal) op de optielijst. En door een debiel voor me heb ik een paar maanden geleden op de beelden van de dashcam achter kunnen zien dat het idd werkt Quote
Wimis on Geplaatst 23 Februari, 2016 Geplaatst 23 Februari, 2016 Ik weet dat het er op zit maar nog niet willen/kunnen testen........ ........ beter nog, ik wil dat graag zo houden ! Quote
Murcielaygo Geplaatst 23 Februari, 2016 Geplaatst 23 Februari, 2016 ik wil dat graag zo houden !Dat had ik ook. En toen reed die wegmisbruiker dus voor me... Quote
elmerblues Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Dit was al eens eerder gemeld in het topic http://www.kiaclub.nl/topic/8478-sp3-wetenswaardigheden-wist-je-dat/ maar ja, dat topic zakt steeds naar beneden (al diverse keren verzocht om een sticky topic maar...) Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Inderdaad maak er een sticky topic van en wel DIRECT !!!!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.