Dennis1810 Geplaatst 8 Maart, 2016 Geplaatst 8 Maart, 2016 Heb mijn picanto weer in een nieuw jasje gestoken voor het nieuwe jaar Wat vinden jullie ? 2 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 8 Maart, 2016 Geplaatst 8 Maart, 2016 zooo dat is gewaagd ik vond hem zo al strak genoeg. Maar belangrijkste is wat jij mooier vindt. Quote
Beus Geplaatst 8 Maart, 2016 Geplaatst 8 Maart, 2016 zooo dat is gewaagd ik vond hem zo al strak genoeg. Maar belangrijkste is wat jij mooier vindt. Ieder zijn smaak/mening maar hier sluit ik me bij aan Quote
bigwade Geplaatst 8 Maart, 2016 Geplaatst 8 Maart, 2016 LEUK, maar plaats even een scherpe foto 1 Quote
Wimis on Geplaatst 9 Maart, 2016 Geplaatst 9 Maart, 2016 Vroeguh had ik dat ook ! Streepje hier, lijntje daar............ Leuk hoor En ja, dat vraagt wel om een duidelijke foto ! Quote
Vfrood Geplaatst 9 Maart, 2016 Geplaatst 9 Maart, 2016 Ik heb fotografie als hobbie/beroep en zie niet graag onscherpe foto's (Onbedoeld onscherpe foto's...) Graag idd nieuwe foto maken. Ziet er wel leuk uit trouwens, maar had dit topic al bijna gelijk weggeklikt.... Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 Maart, 2016 Geplaatst 9 Maart, 2016 Ik heb fotografie als hobbie/beroep en zie niet graag onscherpe foto's (Onbedoeld onscherpe foto's...) Graag idd nieuwe foto maken. Ziet er wel leuk uit trouwens, maar had dit topic al bijna gelijk weggeklikt.... Tja er zijn er hier wel meer pro en semipro fotografen. Maar we zitten hier op een auto forum. Dus graag niet te kritisch reageren op het fotowerk van de leden. We hebben trouwens wel een "fotoclubje" hier op het forum http://www.kiaclub.nl/topic/15206-kiaclub-fotoclub/ P.s. in je potobucket en op je site staan best aardige foto's Quote
rvanrookhuizen Geplaatst 10 Maart, 2016 Geplaatst 10 Maart, 2016 Mooi gedaan Verstuurd vanaf mijn SPX-24.HD met Tapatalk Quote
Dennis1810 Geplaatst 27 April, 2016 Topic Starter Geplaatst 27 April, 2016 Bij deze nieuwe foto omdat er achter gevraagd werd Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 27 April, 2016 Geplaatst 27 April, 2016 Het blijft niet mijn ding. Maar strakke foto. Quote
Lique Geplaatst 27 April, 2016 Geplaatst 27 April, 2016 Ah, dus toch. Ik had aan dit topic gedacht, maar te lui om terug te zoeken of het idd om één en dezelfde Pica ging. Goed...gij zijt gespot, je ziet zelf wel waar 1 Quote
Dennis1810 Geplaatst 28 April, 2016 Topic Starter Geplaatst 28 April, 2016 Mooie fotos bedankt hiervoor ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.