Ever Geplaatst 15 Maart, 2016 Geplaatst 15 Maart, 2016 Goedemiddag, Mijn sportage bevalt me na 4 maanden nog prima, er is echter 1 dingetje. Als ik op de snelweg een afrit pak en uitrol dan heb ik 1 op de 3-4 gevallen het volgende: Ik hoor en voel een hobbelend geluid wat in frequentie mee afneemt bij minderen snelheid, blijft wek duidelijk hoorbaar. Als ik weer snelheid maak neemt het ook weer toe, sta ik maar een moment even stil is het weg. Het is dus ook niet elke keer zo. Ik heb al gedacht dat het aan de banden lag, Michelins er op, veel andere banden issue's opgelost maar dit niet. Iemand een idee wat dit kan zijn? Quote
CJAvHam Geplaatst 29 Oktober, 2017 Geplaatst 29 Oktober, 2017 Inderdaad denk ook een wiellagerVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
CJAvHam Geplaatst 15 December, 2017 Geplaatst 15 December, 2017 Kan ook een kromme riemschijf zijnVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.