Nieles Posted March 19, 2016 Posted March 19, 2016 Hallo, Gisteren mijn xenon even los gehad. Nu heb ik een vertekend beeld. Hij schijnt nu extreem naar links. Enig idee waar het aan kan liggen. In principe zit hij gewoon vast geklikt in de houder. Deze kan toch niet verkeerd in de koplamp geklikt worden? Gr Niels Quote
Jeroensw Posted March 19, 2016 Posted March 19, 2016 Ik verwacht toch dat de lamp niet goed in de houder zit ik zou het lampje een keer opnieuw vastzetten Quote
Nieles Posted March 20, 2016 Author Posted March 20, 2016 Het is meer dat ik het idee heb dat mijn ene lamp extreem veel naar links schijnt Quote
Jordan Posted March 20, 2016 Posted March 20, 2016 Door de hitte kan de lijm week worden die je xenonlamp aan het H7 voetje bevestigt. Daardoor staat je lamp niet meer loodrecht op de voet en krijg je een vertekend beeld. Enige remedie is een nieuwe lamp plaatsen. Het liefst een die de lamp met een klem aan de voet bevestigt. Quote
Jordan Posted March 20, 2016 Posted March 20, 2016 Heb al nieuwe lamp geplaatst Fabricagefoutje lijkt me dan het meest voor de hand liggend. Quote
Recommended Posts