Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo, Ik ben Bas 36 jaar en komende uit Ittervoort waar ik samen woon met mijn vrouw. Mijn vorige auto was een Peugeot 307SW uit 2002 met net geen 220.000 km op de teller, maar desondanks in nette staat. Sinds afgelopen maand gaf de Peugeot rare storingsmeldingen vanuit de boordcomputer en was daardoor niet meer voor 100% betrouwbaar.

Daarom zijn we op zoek gegaan naar een mooie en goed uitgeruste occasion en kwamen al snel uit op de C'eed SW. Op internet wat afgezocht en kwamen op een mooie occasion uit die in Rijssen stond. Vorige week woensdag maar naar Rijssen gereden (vanuit ons ruim 200 kilometer!!) en er een proefrit mee gemaakt. Deze auto beviel ons direct zo goed dat we hebben besloten de auto te kopen. Sinds afgelopen vrijdag avond zijn we in het trotse bezit van deze auto. Een mooie nieuwe C'eed uit juli 2015 met maar 900 km op de teller, en omdat dit een demo is is deze uitgerust met mooie extra's. We hebben de auto ook laten voorzien van een vaste trekhaak. Ondertussen staat de kilometer stand al tegen de 1800 kilometer :)

Een fijne en mooie auto waaraan we hopelijk veel plezier mogen hebben

post-16843-0-24588800-1458585920_thumb.jpg

Guest Vitara 2
Posted

Hallo bassemans,

Welkom op het forum, en wat een mooie SW DynamicLine hebben jullie weten te scoren.  Mooie velgen hoor en de chrome randen om de mistlampen staan echt heel chique.

Posted

Hallo bassemans,

Welkom op het forum, en wat een mooie SW DynamicLine hebben jullie weten te scoren.  Mooie velgen en de chrome randen om de mistlampen echt staan heel chique.

Vette bak he!

Waren direct verkocht toen we deze zagen (en de auto ook :P)

Guest Warmentuuter
Posted

Welkom bassemans op het forum.

Veel plezier en veilige kilometers met de Ceed SW toegewenst