Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Afgelopen week viel me op dat de zwarte coating aan zijkanten van het achterruit wit uitslaat/loslaat.

post-16873-1461143882,19_thumb.jpg

Ik ben gisteren hiermee naar de dealer geweest. Die zeiden zonder aarzelen dat er een nieuwe ruit in moest onder garantie en ik me er niet druk over moest maken.

Echter heb ik de ruit een week of vier geleden laten blinderen. Dit heb ik meteen aangegeven, maar bij de dealer konden ze mij niet vertellen hoe Kia daar mee omgaat aangezien dit niet origineel is.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Posted

Afgelopen week viel me op dat de zwarte coating aan zijkanten van het achterruit wit uitslaat/loslaat.

attachicon.gifImage1461143882.280949.jpg

Ik ben gisteren hiermee naar de dealer geweest. Die zeiden zonder aarzelen dat er een nieuwe ruit in moest onder garantie en ik me er niet druk over moest maken.

Echter heb ik de ruit een week of vier geleden laten blinderen. Dit heb ik meteen aangegeven, maar bij de dealer konden ze mij niet vertellen hoe Kia daar mee omgaat aangezien dit niet origineel is.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Geen ervaring ermee maar als je even logisch denkt dan weet je dat je een normale ruit gaat krijgen.

Posted

Jr kan ook gewoon vragen of ze het vervangen voor privacy Glass zoals op de superpack modellen zit. Met wat geluk doen ze dat

Posted

Evt. tegen bijbetaling? Opnieuw blinderen is ook niet gratis en ik denk niet dat Kia DAT zou vergoeden...

Ik weet dat Toyota dit bij een aantal Aygo's wel ooit deed.

Posted

Ik heb ook een superpack echter een van de eerste modellen. Deze waren niet standaard uitgevoerd met privacy glass in tegenstelling tot de nieuwere modellen. Ik heb meteen gevraagd of dit een optie was maar ze konden bij de dealer hier geen uitspraak over doen.

Ik vrees het ergste dan kan het altijd meevallen. Ik wacht de reactie van de dealer eerst maar even af.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• 1 month later...
Posted

Inmiddels ben ik na wat heen en weer bellen met de dealer tot een overeenkomst gekomen. Kia Nederland wilde de kosten van het folie niet betalen. De dealer betaald nu uit coulance de helft van de kosten voor het opnieuw tinten mee. De auto staat nu bij de dealer om morgen de ruit te vervangen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk