Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Afgelopen week viel me op dat de zwarte coating aan zijkanten van het achterruit wit uitslaat/loslaat.

post-16873-1461143882,19_thumb.jpg

Ik ben gisteren hiermee naar de dealer geweest. Die zeiden zonder aarzelen dat er een nieuwe ruit in moest onder garantie en ik me er niet druk over moest maken.

Echter heb ik de ruit een week of vier geleden laten blinderen. Dit heb ik meteen aangegeven, maar bij de dealer konden ze mij niet vertellen hoe Kia daar mee omgaat aangezien dit niet origineel is.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Geplaatst

Afgelopen week viel me op dat de zwarte coating aan zijkanten van het achterruit wit uitslaat/loslaat.

attachicon.gifImage1461143882.280949.jpg

Ik ben gisteren hiermee naar de dealer geweest. Die zeiden zonder aarzelen dat er een nieuwe ruit in moest onder garantie en ik me er niet druk over moest maken.

Echter heb ik de ruit een week of vier geleden laten blinderen. Dit heb ik meteen aangegeven, maar bij de dealer konden ze mij niet vertellen hoe Kia daar mee omgaat aangezien dit niet origineel is.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Geen ervaring ermee maar als je even logisch denkt dan weet je dat je een normale ruit gaat krijgen.

Geplaatst

Jr kan ook gewoon vragen of ze het vervangen voor privacy Glass zoals op de superpack modellen zit. Met wat geluk doen ze dat

Geplaatst

Evt. tegen bijbetaling? Opnieuw blinderen is ook niet gratis en ik denk niet dat Kia DAT zou vergoeden...

Ik weet dat Toyota dit bij een aantal Aygo's wel ooit deed.

Geplaatst

Ik heb ook een superpack echter een van de eerste modellen. Deze waren niet standaard uitgevoerd met privacy glass in tegenstelling tot de nieuwere modellen. Ik heb meteen gevraagd of dit een optie was maar ze konden bij de dealer hier geen uitspraak over doen.

Ik vrees het ergste dan kan het altijd meevallen. Ik wacht de reactie van de dealer eerst maar even af.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• 1 maand later...
Geplaatst

Inmiddels ben ik na wat heen en weer bellen met de dealer tot een overeenkomst gekomen. Kia Nederland wilde de kosten van het folie niet betalen. De dealer betaald nu uit coulance de helft van de kosten voor het opnieuw tinten mee. De auto staat nu bij de dealer om morgen de ruit te vervangen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...