Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi iedereen van Kia Club! Na heel erg lang BMW en Audi gereden te hebben heb ik de stap naar Kia genomen ( Familie uitbreiding enzo ) Mijn vrouw en ik waren aan het twijfelen tussen de Audi Q3 en de Kia. uiteindelijk de Kia gekozen door de opties die je krijgt voor de prijs. 

Ik heb afgelopen weekend de Kia KX5 ( sportage 2017 ) GT-line 1.6T GDI aangeschaft. en hij word volgende maand opgeleverd. tot die tijd zal ik veel vragen hebben.

Groeten Dexx

( KX5 in plaats van Sportage omdat ik in China woon )

post-16963-0-26410200-1463467241_thumb.jpg

Geplaatst

Hoi Dexx,

Welkom op het forum, dat wordt dus aftellen voor de auto geleverd wordt.

Laat je als de auto is geleverd foto's zien, ben benieuwd of er verschillen zijn met de Europese uitvoeringen.

• Like 1
Geplaatst

Hi Vengan, zal ik zeker doen. Wat ik weet is dat de KX5 standaard met apple carplay word geleverd. En de velgen zijn anders. GT-line is niet optioneel maar standaard voor de 1.6T GDI

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gast Vitara 2
Geplaatst

Hallo Dexx.

Welkom op het forum

Mooie keuze. Ik heb zakelijk ook audi en BMW gereden en 6 jaar geleden voor het eerst privé een kia gekocht. Nu 3 kia's later nog geen dag spijt.

1 ding is voor jou wel makkelijker. Om accessoires voor de kx5 te bestellen op ebay.com. ;)

Geplaatst

Hallo Dexx.

Welkom op het forum

Mooie keuze. Ik heb zakelijk ook audi en BMW gereden en 6 jaar geleden voor het eerst privé een kia gekocht. Nu 3 kia's later nog geen dag spijt.

1 ding is voor jou wel makkelijker. Om accessoires voor de kx5 te bestellen op ebay.com. ;)

Dank je wel, dit weekend maken wij een testrit in het model dat wij gekozen hebben. De eerste testrit was in een 2 liter. Ik zal dan een aantal foto's maken voor de geïnteresseerden

Geplaatst

Welkom en hopelijk vliegt de tijd om tot de familie kan instappen in de nieuwe Kia.

Benieuwd hoe die gaat bevallen in vergelijking tot de "luxe" merken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...