DexxNL Geplaatst 17 Mei, 2016 Geplaatst 17 Mei, 2016 Hi iedereen van Kia Club! Na heel erg lang BMW en Audi gereden te hebben heb ik de stap naar Kia genomen ( Familie uitbreiding enzo ) Mijn vrouw en ik waren aan het twijfelen tussen de Audi Q3 en de Kia. uiteindelijk de Kia gekozen door de opties die je krijgt voor de prijs. Ik heb afgelopen weekend de Kia KX5 ( sportage 2017 ) GT-line 1.6T GDI aangeschaft. en hij word volgende maand opgeleverd. tot die tijd zal ik veel vragen hebben. Groeten Dexx ( KX5 in plaats van Sportage omdat ik in China woon ) Quote
vengafan Geplaatst 17 Mei, 2016 Geplaatst 17 Mei, 2016 Hoi Dexx, Welkom op het forum, dat wordt dus aftellen voor de auto geleverd wordt. Laat je als de auto is geleverd foto's zien, ben benieuwd of er verschillen zijn met de Europese uitvoeringen. 1 Quote
DexxNL Geplaatst 17 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 17 Mei, 2016 Hi Vengan, zal ik zeker doen. Wat ik weet is dat de KX5 standaard met apple carplay word geleverd. En de velgen zijn anders. GT-line is niet optioneel maar standaard voor de 1.6T GDI Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 17 Mei, 2016 Geplaatst 17 Mei, 2016 Hallo Dexx. Welkom op het forum Mooie keuze. Ik heb zakelijk ook audi en BMW gereden en 6 jaar geleden voor het eerst privé een kia gekocht. Nu 3 kia's later nog geen dag spijt. 1 ding is voor jou wel makkelijker. Om accessoires voor de kx5 te bestellen op ebay.com. Quote
DexxNL Geplaatst 18 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 18 Mei, 2016 Hallo Dexx. Welkom op het forum Mooie keuze. Ik heb zakelijk ook audi en BMW gereden en 6 jaar geleden voor het eerst privé een kia gekocht. Nu 3 kia's later nog geen dag spijt. 1 ding is voor jou wel makkelijker. Om accessoires voor de kx5 te bestellen op ebay.com. Dank je wel, dit weekend maken wij een testrit in het model dat wij gekozen hebben. De eerste testrit was in een 2 liter. Ik zal dan een aantal foto's maken voor de geïnteresseerden Quote
Proceed Frankie Geplaatst 20 Mei, 2016 Geplaatst 20 Mei, 2016 Welkom en hopelijk vliegt de tijd om tot de familie kan instappen in de nieuwe Kia. Benieuwd hoe die gaat bevallen in vergelijking tot de "luxe" merken Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.