Ga naar inhoud

Chrome ringen rond tellers Pro Cee'd.


Marc en Syl

Aanbevolen Berichten

We hebben onlangs onze Rio na 3 jaar ingeruild voor een nieuwe Pro Cee'd en nou ben ik hier en daar wat dingen aan het veranderen.

Zo heb ik bijvoorbeeld een set alu pedalen en voetsteun geplaatst en nou ben ik nog opzoek naar een paar chrome ringen rond de tellers, is er iemand die misschien weet waar ik die kan bestellen?

Of ben ik voor die dingen op de dealer aangewezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


We hebben onlangs onze Rio na 3 jaar ingeruild voor een nieuwe Pro Cee'd en nou ben ik hier en daar wat dingen aan het veranderen.

Zo heb ik bijvoorbeeld een set alu pedalen en voetsteun geplaatst en nou ben ik nog opzoek naar een paar chrome ringen rond de tellers, is er iemand die misschien weet waar ik die kan bestellen?

Of ben ik voor die dingen op de dealer aangewezen?

Waar heb je die pedalen gekocht of besteld als ik vragen mag, en heb je misschien hier ook een paar foto's van

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet meer bij welke aanbieder ik hem gekocht heb maar het is hetzelfde setje als op deze link.

http://www.ebay.com/itm/2012-2013-2014-2015-KIA-Ceed-Pro-Ceed-OEM-Footrest-Clutch-Brake-Accelerator-Pad-/271619466159?hash=item3f3dc823af:g:Ok8AAOSwNSxVJj8c&vxp=mtr

Niet schrikken als je een setje besteld en het in een Hyundai doosje zit. Het past gewoon 1 op 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet meer bij welke aanbieder ik hem gekocht heb maar het is hetzelfde setje als op deze link.

http://www.ebay.com/itm/2012-2013-2014-2015-KIA-Ceed-Pro-Ceed-OEM-Footrest-Clutch-Brake-Accelerator-Pad-/271619466159?hash=item3f3dc823af:g:Ok8AAOSwNSxVJj8c&vxp=mtr

Niet schrikken als je een setje besteld en het in een Hyundai doosje zit. Het past gewoon 1 op 1.

Alléén de carrosserie is anders,technisch zijn Hyudai en Kia gelijk,in elk geval de Cee'd

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 5 weken later...

Ik heb rvs pedalen set besteld net zoals Marc en syl.

Via deze link uit gekomen bij een site die de order plaatst in Korea.

Na ongeveer 20 dagen gewacht te hebben eindelijk binnen gekregen en daarna gelijk gemonteerd.

Dit is het resultaat geworden..post-16202-0-32068500-1467226539_thumb.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...