Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Wie kan mij helpen aan de kleuren combinatie wat in de stekker zit van de spiegels, want ze werken niet meer, zekeringen zijn nog goed maar ze gaan niet meer dicht en verstellen niet meer

Posted

Ik heb geen kleuren voor je, maar volgens mij loopt alles via het schakelpaneel in het linker voorportier. Daar zou ik dus eerst naar kijken als de zekeringen goed zijn.

Posted

Ja alles weer terug aansluiten maar de draadjes moeten ook weer terug in orginele stekker en had al gekeken op foto's van andere onderwerp maar werkt nog steeds niet, net of er een draadje verkeert zit ofzo

Posted

gewoon een zekering laten springen niks ernstig 

1005202_211729662317236_1064374701_n.jpg

je hebt volgens je boekje meerdere zekeringen begint van af hoofdstuk 7 blz 57 je hebt een zekering voor je spiegels aangeduid met HTD-MIRR en een zekering aangeduid met FOLD,GMIRR

deze zitten in je dashboard aan de linker kant achter dat klepje 

ok moet je de zekering ACC even checken die word ook voor de spiegels gebruikt 

• Like 1
Posted

dat heet basis kennis 

O oranje 

y geel 

l lilla 

g groen 

z zwart 

enz enz enz 

ff met het plaatje in de ene hand en de andere je stekker en het wijst zich van zelf 

Posted

Zo als het plaatje aangeeft moet er op positie 11 een rode draad zitten althans dat maak ik er uit op en daar moet volgens het schema een constante stroom op staan

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Posted

Na wat puzzel werk en wat zekeringen is het toch gelukt alleen de verstelling niet helemaal, links/recht kantelen doet ie wel alleen hoog/laag weer niet, en tekening klopt niet, heb het van die instructie foto afgekeken van automatiies inklapbaar

Posted

als dat niet meer werkt heb je zelf iets niet goed gedaan  :wink:  :wink:

de bedrading van de bediening daar kom je niet eens aan dus zou nog meer eens goed kijken

bij mij werkte het perfect 

en je hebt het schema/stekker pen beleging dus daar uit kan je het in en uitklap schema zo ff maken 

Posted

Dan heb je simpel weg iets niet goed gedaan spiegel verstelling staat los van het in en uit klappen die heeft maar eigenlijk 2 draden voor alle spiegels sommige hebben dubbele bedrading zitten in die stekker en sommigen hebben daar maar 2 draadjes verder zijn het aftakkingen en is alleen om stroom of massa af te tappen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Posted

maar heb je het ook na gemeten dat het ook echt klopt ???

de enigste 2 draden die je door knipt zijn die naar de spiegel toe 

altijd zelf even na meten 

maar bij mij werkte het prima en bij een paar andere waar ik dit heb ingebouwd ook prima dus zo als ik het toen hebt ingebouwd klopt prima 

maar goed je had ook een goedkoop modelletje kunnen kopen zo als we al eens eerder hebben aangehaald daar zit een schemaatje bij 

moet je zelf ook even meten welke draden je moet hebben en was je wat sneller klaar geweest 

als je al 2 verkeerde relays hebt gebruikt gaat het al fout 

en als je zelf niets na meet heb je een foutje zo gemaakt 

Posted

Wat ik al eerder zei dat ik een kabelset had voor de spiegels van kia, daar moestik de kabeltjes van de orginele stekker in de stekker van de kabelset prikken. Maar na een tijdje weigerde de kabel eens waardoor ik alles kon terug bouwen in de orginele staat