ArjanS Geplaatst 25 September, 2016 Geplaatst 25 September, 2016 Mijn Sorento (I) heeft vierkante deksels in de bumper onder de lampen. Als ik er aan trek lijkt het geen simpel kunststof klepje te zijn maar alsof er een (hef)mechanisme onder zit. Toch heb ik geen aparte knop om ze te bedienen noch gebeurd er wat als ik mijn ruit sproei. Nu zou het kunnen zijn dat een luxer model dit wel heeft ( koplamp sproeier ) en de mijne niet, maar zover ik weet heb ik een luxe model ( de V6 exclusive, lederen interieur enz ) en deed KIA destijds niet aan uitgebreide optie paketten. Is dit een kwestie van een zekering die niet meer werkt ? Moet er een aparte knop voor zijn ? ( de spiegelverwarming werkt immers ook in combinatie met de stoelverwarming ) en was dat toch een optie die ik niet heb ? Hebben jullie werkende koplamp sproeiers ? Ik heb ze niet nodig, maar ik ben benieuwd wat dat is. En om nu de bumper eraf te halen gaat me nu ook iets te ver Quote
Murcielaygo Geplaatst 25 September, 2016 Geplaatst 25 September, 2016 Ik ben niet bekend met dit specifieke model, maar er zijn merken waarbij de koplampen meesproeien bij iedere zoveelste keer ruiten sproeien... Heb je een boekje bij de auto? Of anders staat dat misschien wel op het forum? Quote
xtra40 Geplaatst 25 September, 2016 Geplaatst 25 September, 2016 sommige sproeien alleen mee als het licht ook pas aanstaat helaas hebben we geen instructie boekje in de links staan anders hadden we mee kunnen kijken tenzij je de link die jij als het goed is wel hebt gekregen in mijn kia wilt delen met ons zo dat iedereen hem kan bekijken Quote
xtra40 Geplaatst 25 September, 2016 Geplaatst 25 September, 2016 zie nu dat je een sorento 1 hebt daar hebben we het boekje wel van en als je nu kijkt hoofdstuk 4 blz 73 daar staat het uitgelegd Quote
ArjanS Geplaatst 25 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2016 zie nu dat je een sorento 1 hebt daar hebben we het boekje wel van en als je nu kijkt hoofdstuk 4 blz 73 daar staat het uitgelegd Idd dank je wel.....kennelijk totaal overheen gelezen ! En idd verlichting aan en dan op die knop drukken.....nooit aan gedacht. Quote
xtra40 Geplaatst 25 September, 2016 Geplaatst 25 September, 2016 top om te horen en we zijn er om elkaar te helpen blij dat het werkt Quote
bigwade Geplaatst 25 September, 2016 Geplaatst 25 September, 2016 Idd dank je wel.....kennelijk totaal overheen gelezen ! En idd verlichting aan en dan op die knop drukken.....nooit aan gedacht. De bedankknop zit onder de berichten... WDXtra40 gaat voor de 1000 1 Quote
ArjanS Geplaatst 25 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2016 De bedankknop zit onder de berichten... WDXtra40 gaat voor de 1000 Gevonden 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.