Smart Geplaatst 18 Oktober, 2016 Geplaatst 18 Oktober, 2016 De KCG kan pas reageren als je dealer zijn afspraken niet nakomt. En dan niet op individuele basis, maar meerdere soortgelijke gevallen. De dealer blijft de eerst aangewezene. Hij moet met een duidelijk standpunt richting klant komen. En als er beloften zijn gedaan die niet worden nagekomen, zullen wij als KCG in overleg gaan met KMNL. Quote
Derrek Geplaatst 19 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 19 Oktober, 2016 De KCG kan pas reageren als je dealer zijn afspraken niet nakomt. En dan niet op individuele basis, maar meerdere soortgelijke gevallen. De dealer blijft de eerst aangewezene. Hij moet met een duidelijk standpunt richting klant komen. En als er beloften zijn gedaan die niet worden nagekomen, zullen wij als KCG in overleg gaan met KMNL. Met alle respect, maar dit antwoord komt op mij over als dat de KCG niet veel anders is dan een "klikstation" van dealers voor Kia Motors Nederland en het klinkt als dat de KCG bijna in dienst is van Kia Motors Nederland. De dealers doen over het algemeen zeker wel hun best om hun klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en daar komen de klanten over het algemeen wel uit. Anders ga je immers naar een andere dealer. Veel algemene problemen worden juist veroorzaakt door Kia of Kia Motors Nederland zelf die, als er een dergelijk (technisch of leverings) probleem is met een bepaald model (missende Hill controll bijvoorbeeld bij de Rio), als het even een beetje moeilijk wordt vanuit hun ivoren toren zich (liefst juridisch) verschuilen achter hun dealers die weinig kunnen doen dan slikken. Juridisch is dat inderdaad in Nederland juist, maar ook de importeur, die bijvoorbeeld de marketing, reclames, etc. verzorgd met allerlei beloften, zou ook enigszins een morele verantwoordelijkheid aan de dag moeten liggen aan de Kia klanten. Ik had gehoopt dan de KCG dan voor al die klanten (want dat zijn er dan altijd meerdere) een vuist zou maken als belangenbehartiger van Kia klanten. Helaas….. Quote
bigwade Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Ik pak alvast bier en pinda's...... 5 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 De frikadellen liggen erin hier 5 Quote
Specialmade Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Met alle respect, maar uit je reactie blijkt overduidelijk dat je niet op de hoogte bent van het werkveld van de KCG. De KCG is zeker geen "klikstation" en al heel zeker niet in dienst van Kia Motors Nederland. Dat er geen sprake mag en kan zijn van individuele belangenbehartiging moge duidelijk zijn. 3 Quote
Specialmade Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 De frikadellen liggen erin hier Mag het voor mij een frikadel speciaal zijn. 1 Quote
bigwade Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Mag het voor mij een frikadel speciaal zijn. De FCG (Fricadel Contact Groep) 3 Quote
Derrek Geplaatst 19 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 19 Oktober, 2016 Ik wil nog aangeven dat ik al jaren zeer, zeer tevreden ben over mijn Kia dealer. Voor mij een van de beste, zo niet de beste Kia dealer van Nederland. Als er al een probleem(pje) is, dan wordt dat altijd adequaat en zeer snel opgelost. Zo is nu ook het probleem van de bewuste “brandstofpas” naar volle tevredenheid opgelost! Daarnaast is natuurlijk Kia ook een TOP auto. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 het word even pinda's halen snel 1 Quote
Smart Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Hoor ik hier meneer Derrek nou zeuren ' ala Trump'? En ons ook nog aanmerken als verklikkers van de dealers aan KMNL? En dan ook beginnen met alle respect....! Bah, bah, jij moet je schamen. Spoel dan meteen je mond met glansspoelmiddel om nog een beetje te shinen. Mogelijk dat u veel vrije tijd hebt en uw beklag kunt doen over allerhande problemen op diverse fora. Wij proberen serieus zaken op het forum voor te leggen aan KMNL. Dat kan alleen als het gaat om algemene (meerdere) geconstateerde problemen. Dat leggen wij jou telkens uit, maar dringt blijkbaar niet goed door. Die hoop zullen wij dan ook maar opgeven. Wij gaan door met hetgeen wij altijd al hebben gedaan, voor de leden, door de leden. Jij mag daarbij meeliften 3 Quote
bigwade Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 het word even pinda's halen snel Pinda'sonline.nl 1 Quote
Derrek Geplaatst 19 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 19 Oktober, 2016 Dat er geen sprake mag en kan zijn van individuele belangenbehartiging moge duidelijk zijn. Dat is me duidelijk! Het tankpasprobleem is een probleem voor meerdere klanten. Toch? Het gaat me er om dat je aangeeft dat KCG dealers terecht wijst terwijl er meer behoefte is om Kia Motors Nederland aan te spreken op problemen waarvoor zij verantwoordelijkheid dragen. Een dealer kan ik immers zelf wel aanspreken als er een probleem is. Maar juist Kia Motors Nederland kan in hun ivoren toren moeilijk/niet worden bereikt! Ik had gehoopt dat KCG die rol zou vervullen. DAN zou KCG een nuttige(re) functie hebben. Quote
Derrek Geplaatst 19 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 19 Oktober, 2016 zeuren ' ala Trump'? Wat een misselijke vergelijking. Het is me nu wel duidelijk dat jullie moeilijk tegen commentaar kunnen. Quote
Smart Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Het is geen commentaar, maar jouw vervelende vergelijkingen. Alsof wij bijv. dealers terecht wijzen. Woordkeuze en zelfreflectie zijn blijkbaar nog in ontwikkeling. Actie - reactie natuurlijk. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Ik projecteer deze topic in 100 inch met mijn beamer op de muur en ga er ff voor zitten .... Plaatje ff aangepast Quote
xtra40 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Ik projecteer deze topic in 100 inch met mijn beamer op de muur en ga er ff voor zitten .... Dit is beter dan voetbal UITSLOVER 1 Quote
Derrek Geplaatst 19 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 19 Oktober, 2016 Het is geen commentaar, maar jouw vervelende vergelijkingen. Alsof wij bijv. dealers terecht wijzen. Woordkeuze en zelfreflectie zijn blijkbaar nog in ontwikkeling. Actie - reactie natuurlijk. Zeg gewoon wat je dwars zit in plaats van zo op de man spelen. Dergelijke reacties sieren het forum bepaald niet. Ik ben direkt, ja. Dat is soms nodig om te kietelen (reactie uit te lokken).. Maar blijf dan wel enigszins inhoudelijk. Dergelijke vergelijkingen als Trump (straks Wilders, Hitler?) verwacht ik gewoon niet van leden van dit forum van een geweldig automerk. Wellicht kan ik van jou leren. En misschien jij van mij? Er staat: De KCG kan pas reageren als je dealer zijn afspraken niet nakomt. Maar wat als de importeur zijn beloftes niet nakomt? Daar reageerde ik op.... Quote
ludoke Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Hadden we nou al eens geen soortgelijke discussie met Mr Derrek ? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Je moet wat... Maar ik ben "het" wel een beetje zat. Quote
xtra40 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Je moet wat... Maar ik ben "het" wel een beetje zat. dan maar weer terug naar een voetbal wedstrijd Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Hadden we nou al eens geen soortgelijke discussie met Mr Derrek ? Zeker, en we wachten al weer op het volgende probleem. Quote
Smart Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Met alle respect, maar dit antwoord komt op mij over als dat de KCG niet veel anders is dan een "klikstation" van dealers voor Kia Motors Nederland en het klinkt als dat de KCG bijna in dienst is van Kia Nederland.Het zijn dit soort opmerkingen en van prikkelen of kietelen is geen sprake meer. Getuigt zeker niet van respect.De KCG deed een handreiking naar jou (en andere forumleden) n.a.v. een vraag van jou. Wij willen daar best tijd in steken, de tijd was alleen nog niet gekomen. Frans: c'est le ton qui fait la musique Duits: Der Ton macht die Musik Nederlands: de toon maakt de muziek Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.