JdeeVee87 Geplaatst 16 Oktober, 2016 Geplaatst 16 Oktober, 2016 Hallo Ik wil mij hierbij voorstellen als nieuw lid, mijn naam is Jack ben 50 jaar en woon in de kop van Noord-Holland Ik heb geen Kia maar ik bezit een Hyundai IX 20 uit 2011, Aangezien de Kia Venga en Hyundai IX 20 bijna identiek zijn, ben ik lid geworden om te kijken of er vragen/ opmerkingen over de Venga ook overeenkomen met IX 20. Ik heb al wat info over de Venga gelezen die relevant is voor mijn IX 20. Quote
Smart Geplaatst 16 Oktober, 2016 Geplaatst 16 Oktober, 2016 Welkom Jack, Kijk, temeer een bewijs dat dit forum toch wel erg informatief is. Veel leesplezier dan. Ik rij zelf Venga dus weet er veel van....denk ik. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 17 Oktober, 2016 Geplaatst 17 Oktober, 2016 Welkom Jack, Er zit inderdaad niet zoveel verschil tussen deze twee modellen. Dus wat er over de venga is geschreven is ook van toepassing op de IX20. Veel leesplezier. En als er vragen zijn zou ik zeggen stel ze. Quote
JdeeVee87 Geplaatst 18 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 18 Oktober, 2016 Welkom Jack, Er zit inderdaad niet zoveel verschil tussen deze twee modellen. Dus wat er over de venga is geschreven is ook van toepassing op de IX20. Veel leesplezier. En als er vragen zijn zou ik zeggen stel ze. Hallo Warmentuuter, Wij "kennen" elkaar al van de HCH . Als ik vragen heb, dan stel ik ze zeker. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.