Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Venga

Gast Gerard Ven

Aanbevolen Berichten

Gast Gerard Ven
Geplaatst

Goede morgen

Ik heb  2 weken geleden een nieuwe Kia Venga gekocht

Het rijden  niks dan lof , maar de navigatie daar ben ik niet tevreden mee

Ik woon in Spijkenisse  en ging naar het pontje  van Hekelingen daar is 3 jaar geleden een rotonde aangelegd , is niet te zien op de navigatie

Ik ging richting Amsterdam , die hij de nieuwe gedeelte van de A4 , niet te zien op de navigatie

Ik ging naar Rozenburg , je moet dan onder de botlekbrug door om daar te komen , hier wis hij ook gen raad mee.

Nee ik ben niet tevreden , mijn oud tom tommetje snapt het veel beter

Ik vind het eigenlijk een blamage dat daar geen goede navigatie in zit

Elk simpel  navigatie dingetje op tablet weet de weg beter te vinden dan Navteq (die zit er toch in )

Groetjes van een niet tevreden Opa

Geplaatst

Herkenbaar. Terug naar de dealer is ook mijn advies. Heb in mijn geval een TomTom gekregen. Heb laatst(okt 2016) het Kia navigatiesytseem laten updaten en gekeken of het bij was, niet dus! Je snapt het niet dat Kia zo'n systeem gebruikt. Maar het blijft raar om zo'n plezierige, betrouwbare en fijne auto met zo'n systeem uit te rusten.

Geplaatst
43 minuten geleden zei hyd:

Herkenbaar. Terug naar de dealer is ook mijn advies. Heb in mijn geval een TomTom gekregen. Heb laatst(okt 2016) het Kia navigatiesytseem laten updaten en gekeken of het bij was, niet dus! Je snapt het niet dat Kia zo'n systeem gebruikt. Maar het blijft raar om zo'n plezierige, betrouwbare en fijne auto met zo'n systeem uit te rusten.

Ik wil hier even op inhaken, navigatiesystemen die standaard in auto's zitten lopen over het algemeen jaren achter. Hier kun je Kia niet op afvallen, dit is iets wat ook bij de grote Duitse fabrikanten speelt, lees Mercedes, Bmw en Audi, helaas bij deze merken ook hoor!!!!

Geplaatst

Wat ik dan wel vreemd vind dat de schijnbaar hetzelfde navigatiesysteem in een KIA Soul van october 2016 uit Frankrijk aan de data te zien een nieuwere versie heeft dan de nieuwste Nederlandse versie van de Sorento. Zie foto's, de kaartversie is bijna gelijk zie ik nu.

Puntje overleg met KMNL?

navi kia soul 2016.jpg

Navi update.jpg

Gast Gerard Ven
Geplaatst
19 uur geleden zei Gerard Ven:

Goede morgen

Ik heb  2 weken geleden een nieuwe Kia Venga gekocht

Het rijden  niks dan lof , maar de navigatie daar ben ik niet tevreden mee

Ik woon in Spijkenisse  en ging naar het pontje  van Hekelingen daar is 3 jaar geleden een rotonde aangelegd , is niet te zien op de navigatie

Ik ging richting Amsterdam , die hij de nieuwe gedeelte van de A4 , niet te zien op de navigatie

Ik ging naar Rozenburg , je moet dan onder de botlekbrug door om daar te komen , hier wis hij ook gen raad mee.

Nee ik ben niet tevreden , mijn oud tom tommetje snapt het veel beter

Ik vind het eigenlijk een blamage dat daar geen goede navigatie in zit

Elk simpel  navigatie dingetje op tablet weet de weg beter te vinden dan Navteq (die zit er toch in )

Groetjes van een niet tevreden Opa

Geplaatst

Als je en foto plaatst van je systeem info kan je wat vergelijken, de tweede foto hierboven is de nieuwste update van KIA Nederland.

Gast Gerard Ven
Geplaatst
8 uur geleden zei BdB:

Wat ik dan wel vreemd vind dat de schijnbaar hetzelfde navigatiesysteem in een KIA Soul van october 2016 uit Frankrijk aan de data te zien een nieuwere versie heeft dan de nieuwste Nederlandse versie van de Sorento. Zie foto's, de kaartversie is bijna gelijk zie ik nu.

Puntje overleg met KMNL?

navi kia soul 2016.jpg

Navi update.jpg

Gast Gerard Ven
Geplaatst

kaartvers.:eur.08.47.50.001.001(D.B1)

Dit is mijn kaart versie , iemand een idee of deze recent is ???

Gerard Ven 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...