Gast Gerard Ven Geplaatst 18 December, 2016 Geplaatst 18 December, 2016 Goede morgen Ik heb 2 weken geleden een nieuwe Kia Venga gekocht Het rijden niks dan lof , maar de navigatie daar ben ik niet tevreden mee Ik woon in Spijkenisse en ging naar het pontje van Hekelingen daar is 3 jaar geleden een rotonde aangelegd , is niet te zien op de navigatie Ik ging richting Amsterdam , die hij de nieuwe gedeelte van de A4 , niet te zien op de navigatie Ik ging naar Rozenburg , je moet dan onder de botlekbrug door om daar te komen , hier wis hij ook gen raad mee. Nee ik ben niet tevreden , mijn oud tom tommetje snapt het veel beter Ik vind het eigenlijk een blamage dat daar geen goede navigatie in zit Elk simpel navigatie dingetje op tablet weet de weg beter te vinden dan Navteq (die zit er toch in ) Groetjes van een niet tevreden Opa Quote
xtra40 Geplaatst 18 December, 2016 Geplaatst 18 December, 2016 misschien toch maar even terug naar de dealer weet niet welke versie kaarten je er op hebt misschien zijn ze vergeten te updaten ?? Quote
hyd Geplaatst 18 December, 2016 Geplaatst 18 December, 2016 Herkenbaar. Terug naar de dealer is ook mijn advies. Heb in mijn geval een TomTom gekregen. Heb laatst(okt 2016) het Kia navigatiesytseem laten updaten en gekeken of het bij was, niet dus! Je snapt het niet dat Kia zo'n systeem gebruikt. Maar het blijft raar om zo'n plezierige, betrouwbare en fijne auto met zo'n systeem uit te rusten. Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 18 December, 2016 Geplaatst 18 December, 2016 43 minuten geleden zei hyd: Herkenbaar. Terug naar de dealer is ook mijn advies. Heb in mijn geval een TomTom gekregen. Heb laatst(okt 2016) het Kia navigatiesytseem laten updaten en gekeken of het bij was, niet dus! Je snapt het niet dat Kia zo'n systeem gebruikt. Maar het blijft raar om zo'n plezierige, betrouwbare en fijne auto met zo'n systeem uit te rusten. Ik wil hier even op inhaken, navigatiesystemen die standaard in auto's zitten lopen over het algemeen jaren achter. Hier kun je Kia niet op afvallen, dit is iets wat ook bij de grote Duitse fabrikanten speelt, lees Mercedes, Bmw en Audi, helaas bij deze merken ook hoor!!!! Quote
BdB Geplaatst 19 December, 2016 Geplaatst 19 December, 2016 Wat ik dan wel vreemd vind dat de schijnbaar hetzelfde navigatiesysteem in een KIA Soul van october 2016 uit Frankrijk aan de data te zien een nieuwere versie heeft dan de nieuwste Nederlandse versie van de Sorento. Zie foto's, de kaartversie is bijna gelijk zie ik nu. Puntje overleg met KMNL? Quote
Gast Gerard Ven Geplaatst 19 December, 2016 Geplaatst 19 December, 2016 19 uur geleden zei Gerard Ven: Goede morgen Ik heb 2 weken geleden een nieuwe Kia Venga gekocht Het rijden niks dan lof , maar de navigatie daar ben ik niet tevreden mee Ik woon in Spijkenisse en ging naar het pontje van Hekelingen daar is 3 jaar geleden een rotonde aangelegd , is niet te zien op de navigatie Ik ging richting Amsterdam , die hij de nieuwe gedeelte van de A4 , niet te zien op de navigatie Ik ging naar Rozenburg , je moet dan onder de botlekbrug door om daar te komen , hier wis hij ook gen raad mee. Nee ik ben niet tevreden , mijn oud tom tommetje snapt het veel beter Ik vind het eigenlijk een blamage dat daar geen goede navigatie in zit Elk simpel navigatie dingetje op tablet weet de weg beter te vinden dan Navteq (die zit er toch in ) Groetjes van een niet tevreden Opa Quote
BdB Geplaatst 19 December, 2016 Geplaatst 19 December, 2016 Als je en foto plaatst van je systeem info kan je wat vergelijken, de tweede foto hierboven is de nieuwste update van KIA Nederland. Quote
Gast Gerard Ven Geplaatst 19 December, 2016 Geplaatst 19 December, 2016 8 uur geleden zei BdB: Wat ik dan wel vreemd vind dat de schijnbaar hetzelfde navigatiesysteem in een KIA Soul van october 2016 uit Frankrijk aan de data te zien een nieuwere versie heeft dan de nieuwste Nederlandse versie van de Sorento. Zie foto's, de kaartversie is bijna gelijk zie ik nu. Puntje overleg met KMNL? Quote
Gast Gerard Ven Geplaatst 19 December, 2016 Geplaatst 19 December, 2016 kaartvers.:eur.08.47.50.001.001(D.B1) Dit is mijn kaart versie , iemand een idee of deze recent is ??? Gerard Ven Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.