Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kentekenplaatverlichting Cee'd GT

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb de grootste moeite om de kentekenplaatverlichting los of open te krijgen. :| Zoals in het boekje staat lukt het me absoluut niet. :no:

Wellicht iemand in de buurt van Hoofddorp die me hier bij kan helpen zodat de LED lampjes erin kunnen?

Reacties via PM

Geplaatst

Ff langs de dealer.... Die hebben bij mij gratis de zilveren knipperlicht lampjes aan de voorkant voor me geplaatst. Hier kom je namelijk ook niet echt makkelijk bij.

Geplaatst

Ik kan me toch niet voorstellen dat hier zo'n moeite mee is.. Ik heb werkelijk in 5 minuten de lampjes vervangen. Kentekenplaathouder los, dan de lamp units met een schroevendraaiertje lostrekken.. Lampje eruit, lampje erin, terugklikken... 

• Like 1
Geplaatst

Wat wil je doen? Vervangen door nieuwe gloeilamp of LED?

Geplaatst

voor die 30 euro voorzie ik de hele straat 30 jaar lang van die T5 steek meuk die er bij mij al weer 4 jaar zonder storing in zitten inzitten  :smileys-car-driving-838223:

• Like 2
Geplaatst

Hmm je zou die duurdere in 't echt moeten zien. Ieder z'n ding. Snap ook dat je voor 30 euro van die ebay meuk een straat kan voorzien. 

Geplaatst
15 uur geleden zei xtra40:

voor die 30 euro voorzie ik de hele straat 30 jaar lang van die T5 steek meuk die er bij mij al weer 4 jaar zonder storing in zitten inzitten  :smileys-car-driving-838223:

Jammer dat ik niet bij jou in de straat woon :-)

• 7 maanden later...
Geplaatst

Gelijk na aanschaf van onze ceed sw gtline de kentekenlampjes {led} weer overgezet die in onze vorige van ceed sw 1.6. zaten.

Het is even prutsen maar staat veel mooier.

Het beste lukt het met een stevig aardappelschilmesje waar de punt van af is. Deze past namelijk rechts tussen het kapje en de zwarte houder.

Eenmaal iets naar buiten met een kleine platte schroevendraaier het palletje binnen wegdrukken en hij komt zo naar buiten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...