Ilim Geplaatst 3 Februari, 2017 Geplaatst 3 Februari, 2017 Hallo allemaal, ik ben Ilim. Na een paar weken hier stilletjes rond te neuzen is het wel even tijd om me netjes voor te stellen dacht ik. Sinds begin januari de trotse eigenaar van een nieuwe Picanto Economyplusline Navigator en een Sportage 4 Dynamicline First Edition, beide in wit. Voor het eerst Kia eigenaar en erg tevreden! grt ilim 1 Quote
Derrek Geplaatst 3 Februari, 2017 Geplaatst 3 Februari, 2017 Eens een Kia gereden dan wordt je vanzelf fan!! Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 4 Februari, 2017 Geplaatst 4 Februari, 2017 Hall Ilim,Welkom op het forum, we zijn allemaal ooit eens aan onze eerste Kia begonnen. (Jullie gelijk 2) En veel van ons, zo ook ik zijn zo tevreden over Kia dat we zijn blijven hangen bij dit mooie merk. Zelf rij ik ondertussen al mijn 3e Kia. Mooi setje Kia's heb je hoor, en die kleur....Mooier kan bijna niet Heel veel plezier en veilige km met de Pica en SP.Groet,Lourens Quote
Ilim Geplaatst 4 Februari, 2017 Topic Starter Geplaatst 4 Februari, 2017 Dank je wel! Nu nog even personaliseren door wat kleine aanpassingen, maar alles op z'n tijd ;). Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 4 Februari, 2017 Geplaatst 4 Februari, 2017 14 minuten geleden zei Ilim: ....Nu nog even personaliseren door wat kleine aanpassingen, maar alles op z'n tijd ;). Daarover is genoeg te vinden op het forum. Dus veel lees en uitzoek plezier. En uit ervaring weet ik dat als je eenmaal begint dan.... zie hier het resultaat van mijn witte Rio. Quote
Ilim Geplaatst 4 Februari, 2017 Topic Starter Geplaatst 4 Februari, 2017 Wow looking good! Hou van de originele stijl met wat lichte touch ups om het net wat mooier te maken, je wagen ziet er netjes uit! grt Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 4 Februari, 2017 Geplaatst 4 Februari, 2017 Ik hou idd ook niet van weldaad bij het stylen van een auto. Ik probeer het altijd chique sportief te houden. Quote
xtra40 Geplaatst 4 Februari, 2017 Geplaatst 4 Februari, 2017 het stylen en verbouwen van een auto vind ik helemaal niks zonde van de auto dus die van mij is en blijft dus helemaal standaard NOT 3 Quote
Ilim Geplaatst 4 Februari, 2017 Topic Starter Geplaatst 4 Februari, 2017 mooie wagen, staat er goed bij! Quote
xtra40 Geplaatst 4 Februari, 2017 Geplaatst 4 Februari, 2017 4 minuten geleden zei Ilim: mooie wagen, staat er goed bij! dank je er zit ook bloed zweet en tranen in om hem zo te krijgen zo als ie nu is en alles zelf gedaan 1 Quote
Lique Geplaatst 4 Februari, 2017 Geplaatst 4 Februari, 2017 3 uur geleden zei _(ツ)_ Lourens: Ik hou idd ook niet van weldaad bij het stylen van een auto. Ik probeer het altijd chique sportief te houden. Je bent tenslotte geen 18 meer Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 4 Februari, 2017 Geplaatst 4 Februari, 2017 Krijg ik het niet van mijn eigen vrouw te horen..... Beetje jammer hoor Quote
Ilim Geplaatst 4 Februari, 2017 Topic Starter Geplaatst 4 Februari, 2017 zou willen zo handig als jij te zijn voor de pioneer sub en hertz speakerset die al klaarliggen :(, en later de cruise control, armsteun en xenon of led lampen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.