Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal, ik ben Ilim.

Na een paar weken hier stilletjes rond te neuzen is het wel even tijd om me netjes voor te stellen dacht ik.

Sinds begin januari de trotse eigenaar van een nieuwe Picanto Economyplusline Navigator en een Sportage 4 Dynamicline First Edition, beide in wit. 

Voor het eerst Kia eigenaar en erg tevreden!

grt

ilim

• Like 1
Geplaatst

Eens een Kia gereden dan wordt je vanzelf fan!!

Geplaatst

Hall Ilim,

Welkom op het forum, we zijn allemaal ooit eens aan onze eerste Kia begonnen. (Jullie gelijk 2) En veel van ons, zo ook ik zijn zo tevreden over Kia dat we zijn blijven hangen bij dit mooie merk. Zelf rij ik ondertussen al mijn 3e Kia. Mooi setje Kia's heb je hoor, en die kleur....Mooier kan bijna niet

Heel veel plezier en veilige km met de Pica en SP.

Groet,
Lourens

Geplaatst
14 minuten geleden zei Ilim:

....Nu nog even personaliseren door wat kleine aanpassingen, maar alles op z'n tijd ;).

Daarover is genoeg te vinden op het forum. Dus veel lees en uitzoek plezier. En uit ervaring weet ik dat als je eenmaal begint dan....

zie hier het resultaat van mijn witte Rio.

image_url-1869-1469709643.jpg

Geplaatst

Wow looking good! Hou van de originele stijl met wat lichte touch ups om het net wat mooier te maken, je wagen ziet er netjes uit!

grt

Geplaatst

Ik hou idd ook niet van weldaad bij het stylen van een auto. Ik probeer het altijd chique sportief te houden.

Geplaatst

het stylen en verbouwen van een auto vind ik helemaal niks zonde van de auto :balloon_21:

dus die van mij is en blijft dus helemaal standaard   NOT :smileys-car-driving-838223:

10420245_325139667642901_571293250146026

• Like 3
Geplaatst
4 minuten geleden zei Ilim:

mooie wagen, staat er goed bij! 

dank je 

er zit ook bloed zweet en tranen in om hem zo te krijgen zo als ie nu is 

en alles zelf gedaan :-)

• Like 1
Geplaatst
3 uur geleden zei _(ツ)_ Lourens:

Ik hou idd ook niet van weldaad bij het stylen van een auto. Ik probeer het altijd chique sportief te houden.

Je bent tenslotte geen 18 meer  a050.gif

Geplaatst

Krijg ik het niet van mijn eigen vrouw te horen.....

Beetje jammer hoor ;)

Geplaatst

zou willen zo handig als jij te zijn voor de pioneer sub en hertz speakerset die al klaarliggen :(, en later de cruise control, armsteun en xenon of led lampen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...