Gast Vitara 2 Geplaatst 19 Maart, 2017 Geplaatst 19 Maart, 2017 2 uur geleden zei Lique: Dat klinkt helemaal goed! Dat de Vitara net zoveel weegt als de Rio had ik eigenlijk niet verwacht. Maar zo te lezen heb je een goed wissel gemaakt. Daar ben ik idd nog steeds van overtuigd, Ik ben mede door het lage gewicht voor de Vitara gegaan (gelijk in wegenbelasting), Daarnaast valt het verbruik mij tot nu toe ook best mee 1 op 14, en dit is ook ongeveer gelijk aan wat ik met mijn Rio haalde. Dus qua kosten is de Vitara ook ongeveer gelijk aan de Rio. En daar is de bazin dan weer blij mee. Quote
bigwade Geplaatst 3 April, 2017 Geplaatst 3 April, 2017 bovenste 2 even minder blauw maken ?.. 1 Quote
Lique Geplaatst 3 April, 2017 Geplaatst 3 April, 2017 Gave foto's, mooie setting. Ook ik opteer voor wat geschuiftrek bij de 1ste 2. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 3 April, 2017 Geplaatst 3 April, 2017 Yes daar doe ik het voor ...Beetje kritische kijk op de plaatjes. 🤓 Quote
Lique Geplaatst 28 April, 2017 Geplaatst 28 April, 2017 Van harte gefeliciteerd Lourens! Maak er een feestje van, cheers! Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 31 Mei, 2017 Geplaatst 31 Mei, 2017 Vandaag in navolging van Lique eens wat plastidip op mijn auto losgelaten. De Vitara heeft standaard grijze vlakken in de bumper, deze zijn nu dus zwart Quote
Specialmade Geplaatst 31 Mei, 2017 Geplaatst 31 Mei, 2017 1 uur geleden zei _(ツ)_ Lourens: Vandaag in navolging van Lique eens wat plastidip op mijn auto losgelaten. De Vitara heeft standaard grijze vlakken in de bumper, deze zijn nu dus zwart Dat is veel mooier. Ziet er ook strak uit. Bedank Lique hiervoor maar vriendelijk. Quote
Lique Geplaatst 31 Mei, 2017 Geplaatst 31 Mei, 2017 Dat ging vast soepeltjes...toch? Ziet er goed uit! 1 Quote
Gast Stief Geplaatst 15 Juni, 2017 Geplaatst 15 Juni, 2017 Ziet er mooi ruig uit.Mooie achtergrond gekozen trouwens. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 21 Oktober, 2017 Geplaatst 21 Oktober, 2017 Waar ik bij mijn Rio nooit aan toe gekomen ben, heb ik bij mijn Vitara van de week gedaan. De remklauwen rood gemaakt Quote
First Edition Geplaatst 22 Oktober, 2017 Geplaatst 22 Oktober, 2017 Past mooi bij de mooie (subtiele) stripping. Hoe heb je het aangepakt en wat heb je er voor gebruikt? Ik was zelf van plan de zwart met rode design sierlijsten te monteren, tot ik de prijs zag (399.-). Dit zou voor mij wel eens een minder prijzig alternatief zijn. Gr. Bert Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 22 Oktober, 2017 Geplaatst 22 Oktober, 2017 2 uur geleden zei First Edition: Past mooi bij de mooie (subtiele) stripping. Hoe heb je het aangepakt en wat heb je er voor gebruikt? Ik was zelf van plan de zwart met rode design sierlijsten te monteren, tot ik de prijs zag (399.-). Dit zou voor mij wel eens een minder prijzig alternatief zijn. Gr. Bert Hallo Bert, Ik ben van het wrappen... Hiermee kan je hele mooie resultaten bereiken voor een redelijke prijs. Zo is de rode bies in de grill een strip van uit China. Deze strip is normaal chrome en kost 2 tientjes, ik heb hem daarna rood gewrapped. De ornamenten op de schermen zijn normaal gesproken zwart, deze heb ik ook rood gewrapped. Om te laten zien wat je met een auto kan doen.. voor/na foto. Dit is bv makkelijk na te bootsen is met wat wrapfolie Ik zou de spiegels niet doen en alleen de onderste lijn in de grill. Je zou evt ook de ribben onder de mistlampen kunnen doen. al met al 1meter folie. Quote
First Edition Geplaatst 22 Oktober, 2017 Geplaatst 22 Oktober, 2017 Is dat gemakkelijk zelf te doen en waar koop je zo iets? Wat YouTube filmpjes bekeken, ziet er niet al te moeilijk uit. Ik zit zelf te denken om de zilveren randje van de kapjes rond de mistlamp rood te maken. De bumper moet er dan wel helemaal af. Gr. Bert Quote
First Edition Geplaatst 22 Oktober, 2017 Geplaatst 22 Oktober, 2017 Indrukwekkend... Ik ga op zoek naar een adresje in de buurt. Heb jij glans of mat rood folie gebruikt? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 22 Augustus, 2019 Geplaatst 22 Augustus, 2019 (aangepast) zo ik denk zal weer eens iets posten (lees nog wel mee).... Als gedoogd lid natuurlijk totaal niet Kia gerelateerd Maar ben zooooo happy met mijn nieuwe velgen en banden. Nieuw (18 inch met 245/45R18) Oud (16 inch met 215/65R16) 22 Augustus, 2019 aangepast door Vitara 2 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 22 Augustus, 2019 Geplaatst 22 Augustus, 2019 Hallo Lourens, Leuk om weer eens wat van je te lezen, dat was wel een hele tijd geleden. Over de nieuwe velgen kan ik kort zijn: Mooi! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.