Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Vanaf Donderdag 16-02-2017 GEDOOGD LID

Aanbevolen Berichten

Gast Vitara 2
Geplaatst
2 uur geleden zei Lique:
Dat klinkt helemaal goed! Dat de Vitara net zoveel weegt als de Rio had ik eigenlijk niet verwacht. Maar zo te lezen heb je een goed wissel gemaakt.

Daar ben ik idd nog steeds van overtuigd,

Ik ben mede door het lage gewicht voor de Vitara gegaan (gelijk in wegenbelasting), Daarnaast valt het verbruik mij tot nu toe ook best mee 1 op 14, en dit is ook ongeveer gelijk aan wat ik met mijn Rio haalde. Dus qua kosten is de Vitara ook ongeveer gelijk aan de Rio. En daar is de bazin dan weer blij mee.

• 3 weken later...
Geplaatst

Gave foto's, mooie setting. Ook ik opteer voor wat geschuiftrek bij de 1ste 2. :)

Gast Vitara 2
Geplaatst

Yes daar doe ik het voor ...

Beetje kritische kijk op de plaatjes. 🤓

• 4 weken later...
  • 1 maand later...
Gast Vitara 2
Geplaatst

Vandaag in navolging van Lique eens wat plastidip op mijn auto losgelaten.

De Vitara heeft standaard grijze vlakken in de bumper, deze zijn nu dus zwart :)

20170531_112723-01.jpg

20170531_112119.jpg

Geplaatst
1 uur geleden zei _(ツ)_ Lourens:

Vandaag in navolging van Lique eens wat plastidip op mijn auto losgelaten.

De Vitara heeft standaard grijze vlakken in de bumper, deze zijn nu dus zwart :)

20170531_112723-01.jpg

20170531_112119.jpg

Dat is veel mooier. Ziet er ook strak uit. Bedank Lique hiervoor maar vriendelijk. :-)  :-) 

• 3 weken later...
Geplaatst

Ziet er mooi ruig uit.
Mooie achtergrond gekozen trouwens.

• 4 maanden later...
Geplaatst

Waar ik bij mijn Rio nooit aan toe gekomen ben, heb ik bij mijn Vitara van de week gedaan.

De remklauwen rood gemaakt ;)

Vitara black white (2).jpg

Vitara black white (5).jpg

Geplaatst

Past mooi bij de mooie (subtiele) stripping. Hoe heb je het aangepakt en wat heb je er voor gebruikt? Ik was zelf van plan de zwart met rode design sierlijsten te monteren, tot ik de prijs zag (399.-). Dit zou voor mij wel eens een minder prijzig alternatief zijn.

Gr. Bert

Geplaatst
2 uur geleden zei First Edition:

Past mooi bij de mooie (subtiele) stripping. Hoe heb je het aangepakt en wat heb je er voor gebruikt? Ik was zelf van plan de zwart met rode design sierlijsten te monteren, tot ik de prijs zag (399.-). Dit zou voor mij wel eens een minder prijzig alternatief zijn.

Gr. Bert

Hallo Bert,

Ik ben van het wrappen... Hiermee kan je hele mooie resultaten bereiken voor een redelijke prijs.

Zo is de rode bies in de grill een strip van uit China. Deze strip is normaal chrome en kost 2 tientjes, ik heb hem daarna rood gewrapped. De ornamenten op de schermen zijn normaal gesproken zwart, deze heb ik ook rood gewrapped.

Om te laten zien wat je met een auto kan doen.. voor/na foto.

59ec57d8dc5ce_Vitaravoorna.thumb.jpg.b45b65eddff9d9bf5ed45e454952ccef.jpg

Dit is bv makkelijk na te bootsen is met wat wrapfolie ;)

kia-picanto-first-edition-gt-style-side- 

Ik zou de spiegels niet doen en alleen de onderste lijn in de grill. Je zou evt ook de ribben onder de mistlampen kunnen doen. al met al 1meter folie.

Geplaatst

Is dat gemakkelijk zelf te doen en waar koop je zo iets? Wat YouTube filmpjes bekeken, ziet er niet al te moeilijk uit. Ik zit zelf te denken om de zilveren randje van de kapjes rond de mistlamp rood te maken. De bumper moet er dan wel helemaal af.

Gr. Bert

• 1 jaar later...
Geplaatst (aangepast)

zo ik denk zal weer eens iets posten (lees nog wel mee).... Als gedoogd lid natuurlijk totaal niet Kia gerelateerd ;)

Maar ben zooooo happy met mijn nieuwe velgen en banden.

Nieuw (18 inch met 245/45R18)

spacer.png

Oud (16 inch met 215/65R16)

spacer.png

aangepast door Vitara 2
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Lourens,

Leuk om weer eens wat van je te lezen, dat was wel een hele tijd geleden. Over de nieuwe velgen kan ik kort zijn: Mooi!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...