Guest Vitara 2 Posted February 10, 2017 Posted February 10, 2017 Beste Kia leden....Vanaf donderdag 16-02-2017 zal mijn profiel veranderen in gedoogd lid. En ja de nieuwe wordt wel weer WIT foto's info ...... Quote
Ron Penguin Posted February 10, 2017 Posted February 10, 2017 Verrassend, ben wel benieuwd, en gefeliciteerd met wat het ook geworden is (Ja wit, dat weet ik al ) Quote
xtra40 Posted February 10, 2017 Posted February 10, 2017 Wat is dat nou ??? Ben benieuwd naar je nieuwe aanwinstVerstuurd vanaf mijn SM-A710F met Tapatalk Quote
Guest Warmentuuter Posted February 10, 2017 Posted February 10, 2017 3 uur geleden zei _(ツ)_ Lourens: Beste Kia leden....Vanaf donderdag 16-02-2017 zal mijn profiel veranderen in gedoogd lid. En ja de nieuwe wordt wel weer WIT Welkom bij de gedoogden. Een witte i20 Quote
Guest Warmentuuter Posted February 10, 2017 Posted February 10, 2017 17 minuten geleden zei _(ツ)_ Lourens: Nee dit keer geen Koreaanse. toch niet Duits he Quote
Guest Vitara 2 Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 10 points voor Murcielaygo Het is idd een nieuwe Suzuki Vitara geworden. Ik was aan het oriënteren naar een compacte SUV. Mede doordat Kia en Hyundai binnenkort met een SUV in het B segment komen en ik de hoge instap van de Soul nog dagelijks mis. Bij toeval zag ik op internet een speciale uitvoering van de Vitara voorbij komen. Deze uitvoering heeft een aantal extra's zonder noemenswaardige meerprijs. Ter oriëntatie even langsgereden... De Suzuki dealer was zeer gesharmeerd van mijn Rio en onder aan de streep kwam er een bijna ongelooflijk bedrag uit. Alles doorberekend (velgen enz) heb ik een afschrijving van net €2500 in 3 jaar. Daarbij kwam er volgende maand een servicebeurt aan en nieuwe banden. Ze gaan hem nu op kenteken zetten er komt nog een achterspoiler op en er worden allseason banden gemonteerd. Al met al donderdag kan ik hem ophalen. 1.6 120pk ongeblazen moter Cool White Pearl Metallic Quote
Nieles Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 Nou nou, mooi autotje kerel!! maar 2500afschrijving in 3 jaar is echt weinig hoor. Heb je hem nieuw gekocht??? Quote
Guest Vitara 2 Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 De Vitara is nieuw, en de Rio heb ik in maart 2014 ook nieuw aangeschaft.En ja €2500 is echt heeeeel weinig, dat is ook de reden dat ik gisteren gelijk de knoop heb doorgehakt en het koopcontract heb getekend.Ik denk niet dat er een andere dealer was geweest met zo een mooi bod. Zeker gezien dat er vanaf volgende week een nieuw model Rio bij de dealers staat Quote
Nieles Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 13 minuten geleden zei _(ツ)_ Lourens: De Vitara is nieuw, en de Rio heb ik in maart 2014 ook nieuw aangeschaft. En ja €2500 is echt heeeeel weinig, dat is ook de reden dat ik gisteren gelijk de knoop heb doorgehakt en het koopcontract heb getekend. Ik denk niet dat er een andere dealer was geweest met zo een mooi bod. Zeker gezien dat er vanaf volgende week een nieuw model Rio bij de dealers staat Ik ben ook bij een paar dealers geweest. je komt toch gouw ( 2013 model) maar op max 10K terug uit. Dat betekent afschrijving van ruim 5000/6000 Quote
Ron Penguin Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 Mooie auto Lourens, heb er zelf ook naar staan kijken toen hij net uit kwam. En inderdaad, met zo een inruil moet je vaak niet te lang nadenken. Dus weer een mooi project om te pimpen (en te poetsen ) Quote
Guest Vitara 2 Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 Dankjewel Ron Het pimpen zal in eerste instantie beperkt blijven door het tinten van de ramen en het laten wrappen van de D stijl. Quote
Derrek Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 Gefeliciteerd met je beslissing. En de kleur is in ieder geval geweldig! Quote
Lique Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 Ohhhhhhh, dat is wel een hele grote leukerd zeg, gefeliciteerd daarmee. Als ik een rio had gehad was die hiervoor ook gaan schuiven helemaal leuk! *trekt boeh weer in * Quote
Specialmade Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 Lourens, Mooie auto heb je gekocht. En met een goede inruil. Nou was je Rio natuurlijk een plaatje. Heel veel rijplezier en ook met de Vitara veilige kilometers. Een hoge(er) instap ga je steeds meer waarderen. . Het begint nu wel druk te worden in de gedooghoek. . Quote
Guest Warmentuuter Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 Mooie tuut Lourens, Veel plezier en veilige kilometers met de Suzuki. En welkom bij de gedoogden. Die club wordt al maar groter lijkt wel Quote
arjan gt Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 Mooie auto Lourens, en welkom in de club binnen de club Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Lique Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 2 uur geleden zei Specialmade: Lourens, Een hoge(er) instap ga je steeds meer waarderen. . . Als je geen 18 meer bent ( sorry, inkoppertje, moest even :)) 1 Quote
Guest Vitara 2 Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 De Vitara is een vervroegde verjaardagscadeau .... Dit ivm het in april behalen van een hele mooie leeftijd. En idd geen 18 Quote
Lique Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 Leuk! Ik gaf mezelf een Vitara toen ik 40 werd. Dat was alleen geen nieuwe Quote
Guest Vitara 2 Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 8 minuten geleden zei Lique: Leuk! Ik gaf mezelf een Vitara toen ik 40 werd. Dat was alleen geen nieuwe Ooooooh dus jij bent ook geen 18 meer Quote
Recommended Posts