Brat Pit Geplaatst 30 Oktober, 2018 Geplaatst 30 Oktober, 2018 Op 29-10-2018 om 10:51, Brat Pit zei: Ja, ik heb het ook. Soms moet ik een paar keer inpluggen voordat het werkt. Ik verdenk de apple connector in de iPhone en maak deze regelmatig schoon met een cocktail prikkertje. Wat mij ook regelmatig overkomt, is dat CarPlay wel werkt maar Spotify niet. Ik krijg dan een zwart scherm, waarin de muziek wel draait, je kunt dus geen muziek kiezen op de scherm. Wel kun je skippen met de knop op het stuur. Voor degene die dit ook wel eens hebben hier de oplossing: - iPhone volledig uitzetten- - opnieuw opstarten - eerst Spotify laden - daarna kabel in de auto inpluggen Tot nu toe werkt het Quote
Jeronimerel Geplaatst 11 December, 2019 Geplaatst 11 December, 2019 Hallo, Is het mogelijk om via Apple Car play te bellen en te navigeren tegelijk? Het lijkt wel of hij tijdens het bellen de verbinding verbreekt. Dus er komt geen info binnen, of er kan tijdens het bellen geen route worden gewijzigd. (Blijft "berekenen") Quote
Gerd_NL Geplaatst 11 December, 2019 Geplaatst 11 December, 2019 (aangepast) ... bij het bellen gewoon op "Map" drukken of "Waze" ... 11 December, 2019 aangepast door Gerd Bartels Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.