happyman73 Geplaatst 18 Maart, 2017 Geplaatst 18 Maart, 2017 Kijk en huiver.... Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk 1 Quote
HenkM Geplaatst 18 Maart, 2017 Geplaatst 18 Maart, 2017 Ik vind dit dus helemaal niet leuk. Hier worden mooie perfect functionerende Niro's kapot gemaakt alleen om wat poppen te amuseren met een pretpark gevoel. Ik snap er echt niets van 6 Quote
Derrek Geplaatst 19 Maart, 2017 Geplaatst 19 Maart, 2017 14 uur geleden zei HenkM: I vind dit dus helemaal niet leuk. Hier worden mooie perfect functionerende Niro's kapot gemaakt alleen om wat poppen te amuseren met een pretpark gevoel. Ik snap er echt niets van Begrijp je opmerking wel, maar aan de andere kant bevorderd de NCAP testen wel dat de autofabrikanten de veiligheid serieus nemen en dat heeft zo zijn voordelen. 1 Quote
BvE Geplaatst 19 Maart, 2017 Geplaatst 19 Maart, 2017 52 minuten geleden zei Derrek: Begrijp je opmerking wel, maar aan de andere kant bevorderd de NCAP testen wel dat de autofabrikanten de veiligheid serieus nemen en dat heeft zo zijn voordelen. Andere mensen die al een verschrikkelijk ongeluk gehad hebben, kijken daar echt wel naar (ACAP testen) 1 Quote
HenkM Geplaatst 19 Maart, 2017 Geplaatst 19 Maart, 2017 Was ook als vrolijke noot bedoeld. Ik neem het al terug 1 Quote
Gast Nirofan Geplaatst 19 Maart, 2017 Geplaatst 19 Maart, 2017 Ik heb er niet zoveel verstand van en kijk nooit naar deze tests maar mijn indruk is dat de Niro een behoorlijke bescherming biedt voor de inzittende. Het zijn behoorlijke klappen maar de ruimte waar de inzittende zitten blijft desondanks redelijk in takt. Als ik dit bekijk voel ik me redelijk veilig. Quote
Gast Nirofan Geplaatst 19 Maart, 2017 Geplaatst 19 Maart, 2017 Als (in de toekomst) alle autos worden uitgerust met een Autonoom remsysteem (AEB) dan is een crash test en bijbehorende (constructieve/electronische) veiligheidsmaatregelen niet meer nodig. Is de auto van de toekomst van geperst karton? Quote
BvE Geplaatst 19 Maart, 2017 Geplaatst 19 Maart, 2017 7 minuten geleden zei Nirofan: Als (in de toekomst) alle autos worden uitgerust met een Autonoom remsysteem (AEB) dan is een crash test en bijbehorende (constructieve/electronische) veiligheidsmaatregelen niet meer nodig. Is de auto van de toekomst van geperst karton? Dat zal nog wel een poosje duren volgens mij, er rijden nog teveel auto's rond zonder AEB. Quote
Specialmade Geplaatst 19 Maart, 2017 Geplaatst 19 Maart, 2017 6 uur geleden zei HenkM: Was ook als vrolijke noot bedoeld. Ik neem het al terug Ik vond het wel een originele grap. Kon hier hartelijk om lachen. . 1 Quote
Derrek Geplaatst 20 Maart, 2017 Geplaatst 20 Maart, 2017 Op 19-3-2017 om 13:43 zei BvE: Andere mensen die al een verschrikkelijk ongeluk gehad hebben, kijken daar echt wel naar (ACAP testen) Wat bedoel je met ACAP testen? Ik ben daar niet mee bekend. Quote
Derrek Geplaatst 20 Maart, 2017 Geplaatst 20 Maart, 2017 23 uur geleden zei HenkM: Was ook als vrolijke noot bedoeld. Ik neem het al terug Ik ben ook veel te serieus... 1 Quote
BvE Geplaatst 20 Maart, 2017 Geplaatst 20 Maart, 2017 2 uur geleden zei Derrek: Ik ben ook veel te serieus... Foutje bedankt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.