Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Binnenkort ook gedoogd lid

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste Kia rijders en gedoogden,

Binnenkort maak ik ook de overstap naar een ander merk.

Het kriebelt al een tijdje en de SP3 is nu nog een zeer gewilde auto, met nog 2,5 jaar garantie en maar 53.000 km op de teller, leek mij dan ook nu het moment.

Heb nog even serieus naar de SP4 gekeken, maar dat moest dan wel een GT worden met GT-line. Helaas loopt dat te erg in de papieren. Mooie Occasions niet echt te vinden of veel te duur. De nieuwe Optima ook overwogen maar wil geen diesel en dan zien de plaatjes (van de prijkaartjes) er ineens erg onaantrekkelijk uit. 

Hiervoor heb ik altijd VAG auto's gereden en wil niet vloeken maar dat trok mij al een tijdje toch best wel aan. Mijn keus is inmiddels gevallen op de VW Passat 1.4 TFSI ACT uit 2016 of nieuwer. Inmiddels 2 auto's op mijn shortlist en alles goed gaat rijd ik ergens volgende week in een Passat.

Dus binnenkort reken ik mij ook onder de gedoogden. Zal zeker dit forum blijven volgen. Ik heb nog geen enkel lid (voor zover ik weet) persoonlijk ontmoet, maar heb  wel het idee dat ik een hoop van jullie ken. Helaas zijn een paar ouwe vertrouwde leden niet meer zo actief, maar ik blijf zeker af en toe buurten.

Mvgr,

Stief

PS: ivm afscheid van de SP3 ook een aantal zaken te koop, dus bekijk gerust die topics ook :wink:

http://www.kiaclub.nl/index.php?/topic/21237-ondedelen/-accessoires-ivm-afscheid-Sportage-3

Gast Vitara 2
Geplaatst

Hoi Stief,

Welkom in het gedoogd hoekje van dit mooie forum.

Ik zit nu ook op het Vitara forum, maar blijf ook hier op het Kia forum mee lezen en af en toe posten.

(en idd ik ben ook niet meer zo actief sinds ik mijn Vitara rij)

Alvast veel plezier en veilige km met de Passat.

gr, Lourens

Geplaatst

Moest even googlen, maar ook een mooie auto hoor! En wat is vloeken, geen enkel merk is zaligmakend, ook KIA niet. :) Je komt 'm nog wel even laten zien hé :)

• Like 1
Geplaatst

Haha,

Ik heb m nog niet maar zodra de nieuwe Passat er is zal ik zeker even showen :-)

Geplaatst

Veel plezier Stief met de Passat, mooie auto hoor!

Maar ja....... dat is natuurlijk geen MPV :weather07:

Veel veilige kilometers gewenst en wellicht tot ooit (ergens) :winkiss:

Ik heb al 2 maanden geen KIA meer en toch nog steeds "Senior" :santa:

Geplaatst

En ja ook ik kom in deze hoek terecht vandaag een suzuki vitara high executive gekocht uit 2015 met 22000km volgende week zaterdag ophalen uit de ceed heb ik een rubber mattenset en een kofferbakmat over voor 15 euro ps op te halen in rotterdam zal van de week foto's in de te koop hoek plaatsen

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

Geplaatst

Nou hij staat op de oprit!
Nog ff een afscheidsfoto'tje van de Sportage. Ookal rijdt de Passat geweldig, de SP3 zal zeker gemist worden.

De Passat zal nog even ligt gepimpt worden. Komen nog 18 inch wielen onder en de achterruiten worden nog getint.84818acaa971ea7b1a96a308d49ed4e5.jpgc4a9f7d144216d6d0e66441c2202a653.jpg

Geplaatst

Hij is mooi Stief! Gefeliciteerd. Denk dat vooral het laag zitten weer even wennen is. Maar dat komt vast goed B)

Geplaatst
Hij is mooi Stief! Gefeliciteerd. Denk dat vooral het laag zitten weer even wennen is. Maar dat komt vast goed B)

Het zitten viel nog wel mee. Uitstappen was meer een uitdaging Maar dat went al.
Heeft ook zn voordelen. Met het mooie weer kijk ik bij de fietsende dames op benen hoogte.
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Veel plezier met de nieuwe Tuut. 

Ieder nadeel heeft zijn voordeel wie zei dat ook al weer.......... :-)

Geplaatst
1 uur geleden zei Stief:

Het zitten viel nog wel mee. Uitstappen was meer een uitdaging emoji1.png Maar dat went al.
Heeft ook zn voordelen. Met het mooie weer kijk ik bij de fietsende dames op benen hoogte. emoji4.png

Ik dacht nog...zal daar speciaal niks over zeggen :mrgreen:

• Like 2
Geplaatst

@Stief,

Mooie aanwinst hoor. Veel rijplezier en veilige kilometers. En het lager zitten went erg snel hoor. Als je, op termijn, lastig kunt uitstappen kun je altijd nog een abonnement nemen bij de Thuiszorg. :-)  :-) 

Geplaatst
21 uur geleden zei Stief:

Met het mooie weer kijk ik bij de fietsende dames op benen hoogte. emoji4.png

In Utrecht kan dat nog leuk zijn, in Goedereede wil je dat niet.

Verder zeg ik niks... :wink:

Gast Vitara 2
Geplaatst
Op ‎3‎-‎6‎-‎2017 om 20:10 zei bob:

En ja ook ik kom in deze hoek terecht vandaag een suzuki vitara high executive gekocht uit 2015 met 22000km volgende week zaterdag ophalen uit de ceed heb ik een rubber mattenset en een kofferbakmat over voor 15 euro ps op te halen in rotterdam zal van de week foto's in de te koop hoek plaatsen

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

Goed bezig Bob ;)

• 2 weken later...
Geplaatst

Zie overigens net, dat de Sportage al weer verkocht is. Heeft 3 dagen met foto's te koop gestaan.

Geplaatst

Toch geen spijt hea dat je deze deal niet hebt kunnen accepteren?

(als je het mij vraagt heb je nu een mooiere auto)

Geplaatst

Niet meer naar kijken of aan denken. Je hebt een mooie nieuwe auto en het is niet gezegd dat de aanbieding irl net zo mooi was uitgevallen als dat die op papier voorgesteld werd.

Geplaatst

Nee hoor zeker geen spijt.
Heb nu ook een zeer goede inruilprijs gekregen en verkies de Passat wel boven de Sportage.
Maar blijf het toch wel best een mooie auto vinden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...