SatJunk Posted August 3, 2017 Posted August 3, 2017 Ik kwam dit (vanaf item 3) tegen op het web..ziet er echt gaaf uit..vooral die richtingaanwijzers.. Jammer dat het in NL nergens is te vinden. Quote
Ron Penguin Posted August 3, 2017 Posted August 3, 2017 9 minuten geleden zei SatJunk: Ik kwam dit (vanaf item 3) tegen op het web..ziet er echt gaaf uit..vooral die richtingaanwijzers.. Jammer dat het in NL nergens is te vinden. Ze versturen Worldwide, dus ook naar Nederland hoor. Quote
SatJunk Posted August 3, 2017 Author Posted August 3, 2017 9 minuten geleden zei Ron Penguin: Ze versturen Worldwide, dus ook naar Nederland hoor. Klopt, maar als er iets terug gestuurd moet worden weer een hoop ellende.. Heb het helemaal gehad met bestellen uit China of andere aziatische landen..dingetje van paar euries ok..maar geen dure dingen meer. Quote
xtra40 Posted August 3, 2017 Posted August 3, 2017 Ik heb zo iets ook bij hun vandaan in mijn koplampen gemonteerd werkt top al een aantal jaar Maar vergeet niet dat het maar modules zijn dus je moet zelf je koplamp en zo open maken en het er in maken en ik kan je wel zeggen dat het enorm veel werk is Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk Quote
Ronald66 Posted August 3, 2017 Posted August 3, 2017 Ziet er erg fraai uit! Maar wat [mention=5758]xtra40[/mention] zegt, erg veel werk en met m'n 2 linkerhanden gaat dat niets worden. Quote
xtra40 Posted August 3, 2017 Posted August 3, 2017 en dit moet je wel durfen als het fout gaat kost het je een koplamp of zo 2 Quote
Ronald66 Posted August 3, 2017 Posted August 3, 2017 Met 2 linkerhanden lukt het nog wel om de oven aan te zetten 2 Quote
Recommended Posts