Jan58 Posted September 15, 2017 Posted September 15, 2017 Onze keus is dan op de Niro gevallen. Maar als je zo op de weg rijd dagelijks zie ik maar weinig tot geen Niro's. Ze zijn toch al een jaar in de verkoop nu. Is er een website waar ik kan vinden hoeveel auto's van een bepaald merk/type verkocht zijn. Gr Jan Quote
Dutchman Posted September 15, 2017 Posted September 15, 2017 Onze keus is dan op de Niro gevallen. Maar als je zo op de weg rijd dagelijks zie ik maar weinig tot geen Niro's. Ze zijn toch al een jaar in de verkoop nu. Is er een website waar ik kan vinden hoeveel auto's van een bepaald merk/type verkocht zijn. Gr Janhttp://www.autoweek.nl/verkoopcijfers/kia/niro/Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk Quote
Jan58 Posted October 17, 2017 Author Posted October 17, 2017 (edited) Onze keus is dan op de Niro gevallen. Maar als je zo op de weg rijd dagelijks zie ik maar weinig tot geen Niro's. Ze zijn toch al een jaar in de verkoop nu. Is er een website waar ik kan vinden hoeveel auto's van een bepaald merk/type verkocht zijn. Gr Jan Edited October 17, 2017 by xtra40 titel aangepast Quote
HansG Posted October 17, 2017 Posted October 17, 2017 Er zijn ruim 5000 Niro’s verkocht. Dat zijn er veel. De Niro is dan ook na de Picanto de meest verkochte Kia. Ook in zijn segment, die van de midi SUV’s/Cross-overs, staat de Niro in de top 5. En het is de meest verkochte hybride van dit moment. Ik zie ze elke dag rijden. Op de site de bovag kan je de verkochte aantallen zien. Ook op autoweek. Quote
broekske Posted October 17, 2017 Posted October 17, 2017 https://www.autoweek.nl/nieuws/wel-en-wee-kia-niro/ Quote
Toby Posted October 17, 2017 Posted October 17, 2017 Hier in België is het toch maar povertjes raar of zelden dat je er een ziet. Quote
HansG Posted October 18, 2017 Posted October 18, 2017 20 uur geleden zei Toby: Hier in België is het toch maar povertjes raar of zelden dat je er een ziet. Toby: de Niro is bij jullie net zo duur als in Nederland. De Sportage is echter 5000 euro goedkoper!! In Nederland is de Niro relatief goedkoop door de lagere belasting vanwege de lage Co2 uitstoot. Quote
gjcvro Posted October 18, 2017 Posted October 18, 2017 En je oog moet er maar net op vallen. Onderweg zie ik ze ook nog niet veel, maar op het werk staat er 1 bij de buren, en hier verderop staat er regelmatig 1 bij de sauna. En wat zijn nou 5000 auto's op het hele wagenpark? Een druppeltje.. Quote
HansG Posted October 18, 2017 Posted October 18, 2017 15 minuten geleden zei gjcvro: En je oog moet er maar net op vallen. Onderweg zie ik ze ook nog niet veel, maar op het werk staat er 1 bij de buren, en hier verderop staat er regelmatig 1 bij de sauna. En wat zijn nou 5000 auto's op het hele wagenpark? Een druppeltje.. 5000 euro dan praat je over een andere prijsklasse. Zeg maar het verschil tussen een Polo en Golf. En dat noem jij een druppeltje. Quote
Ron Penguin Posted October 18, 2017 Posted October 18, 2017 1 uur geleden zei HansG: 5000 euro dan praat je over een andere prijsklasse. Zeg maar het verschil tussen een Polo en Golf. En dat noem jij een druppeltje. 5000 Niro's HansG, op het totaal aantal auto's die er rijden. GJCVRO had het niet over het prijsverschil tussen de Niro en Sportage in B. 1 Quote
dropje Posted March 1, 2019 Posted March 1, 2019 Ik las gisteren dat er ca. 12.000 Niro's in NL zijn verkocht. Hoe veel er zijn ge-exporteerd of ge-importeerd, dat weet ik niet. Quote
Hawk Posted March 26, 2019 Posted March 26, 2019 1e bericht: September 2017. Nu, 1 1/2 jaar later gaat er geen dag voorbij dat ik er geen één zie (of ik moet me opsluiten in mijn woning). Groot succes dus. Quote
gjcvro Posted March 27, 2019 Posted March 27, 2019 Begint een beetje de opel Astra uit Korea te worden, zo vaak zie je ze. Quote
Recommended Posts