Ron64 Geplaatst 30 September, 2017 Geplaatst 30 September, 2017 Hallo allemaal, Afgelopen maanden regelmatig een half uurtje op "Gaspedaal.nl" gekeken naar auto's in het algemeen. Ik kies al jaren kleine oude autootjes, in goede staat, uit omdat ik deze alleen voor woon- werkverkeer gebruik. Maar bij toeval liep ik op Gaspedaal.nl tegen een Kia Opirus aan??? Nog nooit van gehoord tot dat moment! Maar na het lezen van alle gegevens raakte ik toch geïntereseerd! Het was een Opirus uit 2005 met 167000 op de klok en van eerste eigenaar. Onderhouden door de Kia dealer en op tijd z'n onderhoud gehad. Een paar weken bleef het alleen bij kijken, maar toen begon de prijs te zakken. Toen maar even een rapport via autoverleden opgevraagd en daar stond ook niets negatief in. Toen dacht ik:"Waarom niet is dichterbij kijken". Want ook deze auto is mooi voor woon-werkverkeer. Maar de kosten per maand liggen toch iets hoger dan een klein Yarisje uit 2001:(. Zogezegd zo gedaan, mijn privé monteur(schoonzoon) meegenomen en als hij nee zou zeggen dan is het verhaal over. Maar het bleek een prachtig tweedehands exemplaar te zijn die technisch en optisch er van binnen en van buiten prachtig uitzag!! Toen ook maar even een proefrit gemaakt en hij schakelde zo mooi en reed zo soepel dat ik wel intresse had gekregen! Maar ja, Schoonzoon moest het verlossende woord geven om de onderhandelingen te starten. Na een technisch onderzoek vond hij zeer weinig tot geen problemen. Alleen een storing in de electrische bediening van de stoelen. Maar dat zou hij op kunnen lossen. Om dit lange verhaal korter te maken! Ik ben nu de trotse bezitter van een echte "Limousine". Want zo moet je er ook mee rijden! En iedereen die hem lelijk vindt? Maakt mij niet uit!! Ik rijd als een vorst op-en neer naar mijn werk:):). Ben er erg blij mee! Quote
xtra40 Geplaatst 30 September, 2017 Geplaatst 30 September, 2017 hallo Ron64 leuk verhaal en leuk om te lezen dat hij zo goed is en je bevalt en over smaak valt te twisten maar ook ik vind het best een store bak (limousine ) veel plezier en veilige kilometes toegewenst Quote
Ron64 Geplaatst 30 September, 2017 Topic Starter Geplaatst 30 September, 2017 Bedankt xtra40! Gaan we zeker doen! Quote
xtra40 Geplaatst 30 September, 2017 Geplaatst 30 September, 2017 en voel je niet bezwaard om je bevindingen en fotos hier te delen omdat er zo weinig zijn (helaas)is er ook niet veel (ook geen fotos) bekend hier Quote
Jack_z Geplaatst 30 September, 2017 Geplaatst 30 September, 2017 Iedere dag dus in een soort van “gouden koets”. Naar je werk ! Geweldig en het is zeker een limo ! Quote
Specialmade Geplaatst 1 Oktober, 2017 Geplaatst 1 Oktober, 2017 Lijkt mij meer een glazen koets. mooi man. veel rijplezier. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 1 Oktober, 2017 Geplaatst 1 Oktober, 2017 Dag Ron64, Ha, een Opirus! Die zie je niet zo vaak op de Nederlandse wegen. Gefeliciteerd, heerlijk luxueus naar je werk zoeven, bijna onhoorbaar voortgedreven. Ik kan me goed voorstellen dat je blij bent met de limo. Groet van GG Quote
Ciel52 Geplaatst 2 Oktober, 2017 Geplaatst 2 Oktober, 2017 Lijkt wel een kruising tussen een Rolls en een Mercedes! Veel fijne km's toegewenst! Quote
Ron64 Geplaatst 3 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2017 Bedankt, Heb hem net even afgezet bij de dealer voor distributie+bougies. Anders konden de fijne kilometers wel is snel ophouden Quote
Derrek Geplaatst 3 Oktober, 2017 Geplaatst 3 Oktober, 2017 Mooi? Hmm. Bijzonder. Veel plezier met de Opirus! En welkom. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.