Verbruik
0

4 berichten in deze discussie

Aanbevolen berichten

Sinds juni hebben wij de Kia Cee'd SW GTI 1.0 First Edition. Toen we de auto kochten stond het verbruik op 6.9l / 100 km bij 24.000 km. Na 3000 km staat het verbruik op 7.4l per 100 km. Een bekende van me met dezelfde auto rijdt 7.1 l/ 100 km. 

Hoe kan het verbruik zo ontzettend omhoog schieten? Wat doen jullie om het verbruik te verminderen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sinds juni hebben wij de Kia Cee'd SW GTI 1.0 First Edition. Toen we de auto kochten stond het verbruik op 6.9l / 100 km bij 24.000 km. Na 3000 km staat het verbruik op 7.4l per 100 km. Een bekende van me met dezelfde auto rijdt 7.1 l/ 100 km. 
Hoe kan het verbruik zo ontzettend omhoog schieten? Wat doen jullie om het verbruik te verminderen?

Ik heb mijn auto nieuw gekocht in januari. Toen was deze onzuinig maar na de inrijdperiode werd deze steeds zuiniger. Zit nu over 18000 km op 6,0 l per 100 km. Rijd laatste tijd ongeveer 5.7 l per 100 km. Zie mijn verbruiksopgave op autoweek. https://www.autoweek.nl/verbruik/20381/kia-ceed-sw-10-t-gdi-120pk-gt-line-2017. Rijdt je veel in de bebouwde kom? Daar lusten ze wel een slok. Bij mij is De verdeling 70% snelweg en buiten weg en 30% stad.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij mij gewoon een drama bak grote ergenis het verbruik, heb nu 7000 km bj 2017 1.0 turbo 120 pk gereden snelweg 8.4 per 100 liter in de stad 10 op 100 liter in de stad soms ook 13.3 op 100 liter stationair 32 op 100 liter tevens moet de motor helemaal op temperatuur zijn wil de motor stadionair gewoon lopen verder is het een stuiter bak op klinkers en mijn bestuurders stoel kraakt, daarom vind ik het geweldig het verbruik van jullie auto zou zo willen ruilen hoor.En nee ben geen race monster wil ik die 8,4 per 100 liter halen nou dan moet ik voorzichtigheid gas geven en wel heel voorzichtig.De garage geeft aan hij word steeds zuiniger tisss.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het verbruik lijkt bij mij wel mee te vallen. Heb er ook pas 4250 km op zitten.

Wat mij opvalt is dat ik regelmatig in de 6e versnelling minder zuinig lijk te rijden dan in 5.

Gewoon op de snelweg...

Ben ik de enige?

See'd SW 1.0 120 PK.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
0