Xinix Geplaatst 7 November, 2017 Geplaatst 7 November, 2017 Zag op het forum een witte Picanto met gewrapt dak. Dit sprak me wel aan. Even in Paint 3D aan het klieren geweest om te kijken wat dak, spiegelkappen en grille in het zwart voor effect op zou leveren. Hieronder het resultaat (geen high quality, ben niet zo heel handig). Ben wel benieuwd wat de kosten zullen zijn Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 November, 2017 Geplaatst 7 November, 2017 Niet meer dan €250 voor het dak en de spiegelkappen. Bij mijn Rio had ik het dak ook zwart laten wrappen. (ik hou niet zo van zwarte kappen omdat dat de auto smaller doet lijken) Ik zou daarentegen wel de B-stylen zwart late wrappen, hierdoor lopen de ramen van de voor en achter portieren mooier door. De rode bies van de bumper zou ik ook gewoon laten zitten. Bij mijn Vitara heb ik er voor gekozen om alleen de dakbogen te laten doen. ( €160,-) Quote
Xinix Geplaatst 7 November, 2017 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2017 250 euro valt op zich nog wel mee. Maar eens met het parlement overleggen. De spiegels wil ik ook nog zo om laten bouwen dat ze bij afsluiten automatisch inklappen, scheelt vaak veel schade op krappere parkeerplaatsen...en LED richtingaanwijzers erin. Probleem is jammer genoeg dat ik dat soort dingen zelf niet kan, dus altijd de portemonnee moet trekken. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 November, 2017 Geplaatst 7 November, 2017 1 uur geleden zei Xinix: Probleem is jammer genoeg dat ik dat soort dingen zelf niet kan, dus altijd de portemonnee moet trekken. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die het wrappen van het dak even zelf doen. kleine delen doe ik zelf maar een dak laat ik aan de prof's over. Maar voor spiegelmodules zou ik eens kijken op het forum/Facebook bij de pimpmasters. Scheelt een hoop in je portemonnee Creative zaterdag van de Pimpmasters Quote
Xinix Geplaatst 7 November, 2017 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2017 Ik doelde ook daarmee niet op het wrappen. Dat is van zoveel factoren afhankelijk, als er een ding niet goed is ziet het er niet uit (kijk naar de Golfjes, 3 series etc.). Facebook doe ik niet aan (te oud voor) en ben al aardig forum aan het doorspitten voor tips en adresjes dus zal wel wat vinden. Echter ben ik wel zo van "ieder zijn brood" en ben eerder geneigd te betalen voor het goed laten gebeuren dan het zelf te verprutsen met alle irritaties van dien. Zeker met de electrische installatie wil ik geen risico nemen. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 November, 2017 Geplaatst 7 November, 2017 22 minuten geleden zei Xinix: Ik doelde ook daarmee niet op het wrappen. Dat is van zoveel factoren afhankelijk, als er een ding niet goed is ziet het er niet uit (kijk naar de Golfjes, 3 series etc.). Facebook doe ik niet aan (te oud voor) en ben al aardig forum aan het doorspitten voor tips en adresjes dus zal wel wat vinden. Echter ben ik wel zo van "ieder zijn brood" en ben eerder geneigd te betalen voor het goed laten gebeuren dan het zelf te verprutsen met alle irritaties van dien. Zeker met de electrische installatie wil ik geen risico nemen. Ha ha Ik heb ook geen Facebook ... En wrappen is ook maar een trucje hoor, zeker spiegelkappen en de grill is na wat oefenen makkelijk zelf te doen. En ja ook ik denk aan de lokale middenstand ... Maar ook aan mijn eigen portemonnee. De heren Pimpmasters hebben hun sporen wel verdiend in het inbouwen / pimpen van Kia's (tot zover de reclame voor de heren ) Quote
theomonika Geplaatst 9 November, 2017 Geplaatst 9 November, 2017 ik zeg doen hihi en hier kan je goed terecht voor een leuke prijs https://www.climaxdesign.nl/ Quote
Xinix Geplaatst 9 November, 2017 Topic Starter Geplaatst 9 November, 2017 Dank je voor de link. Zal ze eens benaderen voor een offerte Quote
theomonika Geplaatst 9 November, 2017 Geplaatst 9 November, 2017 4 minuten geleden zei Xinix: Dank je voor de link. Zal ze eens benaderen voor een offerte Graag gedaan geef maar aan dat je via theo komt krijg je altijd een mooi prijsje 1 Quote
Jack_z Geplaatst 9 November, 2017 Geplaatst 9 November, 2017 En bij climax design staan nu ook Kia mokken voor de lekkere koffie 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.