Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goede dag mede kia-mensen,

ik heb mijn rio geupgrade met een (verwarmd) lederen stuurwiel, (eigenlijk ging het me enkel om de cruise control en de telefoonbediening...)

nu vraag ik me af of de verwarming ook relatief makkelijk is aan te sluiten? heeft iemand ervaring hiermee?

alvast bedankt voor de reacties!!

mvg

Marc

Geplaatst
Goede dag mede kia-mensen,

ik heb mijn rio geupgrade met een (verwarmd) lederen stuurwiel, (eigenlijk ging het me enkel om de cruise control en de telefoonbediening...)
nu vraag ik me af of de verwarming ook relatief makkelijk is aan te sluiten? heeft iemand ervaring hiermee?

alvast bedankt voor de reacties!!

mvg
Marc
Was bij mij een eitje als je het stuurlint vervangt voor een 18 kanaals zit er in de bedrading naar dat stuurlint een stekkertje extra meestal onder een stukje tape deze moet ook in het nieuwe stuurlint en fan links komt de nieuwe schakelaar module met de stuurverwarmings schakelaar en dat is het wel de rest zou er al standaard moeten zijn

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣

• Haha 1
Geplaatst
6 uur geleden zei xtra40:

Was bij mij een eitje als je het stuurlint vervangt voor een 18 kanaals zit er in de bedrading naar dat stuurlint een stekkertje extra meestal onder een stukje tape deze moet ook in het nieuwe stuurlint en fan links komt de nieuwe schakelaar module met de stuurverwarmings schakelaar en dat is het wel de rest zou er al standaard moeten zijn

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk

Top dank je ik ga het eens proberen

zit het 18 kanaals lint niet standaard erin? de stekker van het stuur paste er aan de stuurwiel kant zonder problemen in.

De andere kant van het lint heb ik uiteraard nog niet bekeken.

dus kort gezegd

nieuw lint, andere schakelaar module, en het is gefixed?

mvg

Marc

Geplaatst
zit het 18 kanaals lint niet standaard erin? de stekker van het stuur paste er aan de stuurwiel kant zonder problemen in.

dus kort gezegd

mvg
Marc
Ja zo was het bij mij wel ja

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣

Geplaatst
20 minuten geleden zei Marc_Kia_Rio:

dus kort gezegd

mvg

Marc

toch vind ik dit vreemd want bij mij is die stekker toch echt zo anders dat dat niet had gepast in mijn oude stuurlint 

dit is de orginele stekker 

860426_158334044323465_2121276818_o.jpg?

en dit is de stekker die in een verwarmt stuur zit 

704584_158334204323449_356246768_o.jpg?o

Geplaatst

ik zal het morgen eens even nakijken, dan heb ik misschien wel een lederen stuur, maar zonder verwarming. (ik was in gedachten dat het lederen stuurwiel altijd verwarmd was).

ik kijk het morgen eens even na... ik heb in elk geval de stekker van de eerste foto gemonteerd.

thnx

Geplaatst

helaas heb ik een onverwarmd stuur:no:... het stuur is van een 2014 donor, en ik was er van uit gegaan dat een lederen stuurwiel ( met radio-, cruise-, telefoon-, trip-bediening) ook verwarmd was, maar helaas

bedankt voor de tips!!

(voor mij mag dit topic worden gesloten.)

• 5 jaar later...
Geplaatst

Hi,

Ik wil graag mijn lederen stuurwiel met cruisecontrol vervangen voor eenzelfde stuur maar dan verwarmd. Ik begreep dat ik daarvoor in principe alleen een kabeltje nodig heb? (En een nieuwe schakelaar module)

Geplaatst
5 uur geleden, zei EvertTheman:

Hi,

Ik wil graag mijn lederen stuurwiel met cruisecontrol vervangen voor eenzelfde stuur maar dan verwarmd. Ik begreep dat ik daarvoor in principe alleen een kabeltje nodig heb? (En een nieuwe schakelaar module)

Nou je hebt een nieuw stuur met verwarming nodig met de ingebouwde temperatuur module een nieuwe kabel voor je stuurwiel bediening een nieuw stuitligging en dan de module met alle schakelaars 

Geplaatst

Yes bedankt, een ander stuur heb ik en de module met alle schakelaars gaat ook lukken.

Als ik het goed begrijp heb ik dan nog de kabel en stuitligging? Nodig? 

Waar kan deze vinden?

Met vriendelijke groet,

Evert

Geplaatst

het meeste vind je op ebay 

3 minuten geleden, zei EvertTheman:

Yes bedankt, een ander stuur heb ik en de module met alle schakelaars gaat ook lukken.

Als ik het goed begrijp heb ik dan nog de kabel en stuitligging? Nodig? 

Waar kan deze vinden?

Met vriendelijke groet,

Evert

Geplaatst
6 minuten geleden, zei SmurfenB:

Of sleepring

Dat zie je bijna niet meer zo een kopere sleep ring die alleen voor de claxon werd gebruikt 

Geplaatst
3 hours ago, xtra40 said:

Dat zie je bijna niet meer zo een kopere sleep ring die alleen voor de claxon werd gebruikt 

Haha, dan vermoed ik dat je "Stuurlint" Bedoelde..
Nu nog kijken hoe ik die op ebay kan vinden..
Of moet ik voor het stuurlint toch de complete "Clock spring assembly" / wikkelveer + airbag bestellen zoals je in de link hierboven aangeeft?

mvg,

Evert

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...