Jeroen Hermes Geplaatst 1 Juni, 2019 Geplaatst 1 Juni, 2019 Heeft er iemand nog tips om het stuurwiel te vervangen? Ik heb een nieuw lederen stuurwiel met alle bedieningsknoppen die ik erin wil zetten. alvast bedankt. Quote
m van der pot Geplaatst 1 Juni, 2019 Geplaatst 1 Juni, 2019 2 uur geleden, Mike Hammer zei: Heeft er iemand nog tips om het stuurwiel te vervangen? Ik heb een nieuw lederen stuurwiel met alle bedieningsknoppen die ik erin wil zetten. alvast bedankt. Goed vastdraaien En wellicht goed opletten met de kabels van stuurwielbediening breekt makkelijk weet ik van andere merken Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 1 Juni, 2019 Topic Starter Geplaatst 1 Juni, 2019 Krijg je het stuur makkelijk los of moet je daar speciaal gereedschap voor hebben? Quote
xtra40 Geplaatst 1 Juni, 2019 Geplaatst 1 Juni, 2019 20 minuten geleden, Mike Hammer zei: Krijg je het stuur makkelijk los of moet je daar speciaal gereedschap voor hebben? he hebt nodig een torx 40 schroevendraaier (om de airbag los te draaien) een dop 22 als ik mij goed herinner een kleine schroevendraaier (om de stekker te ontpluggen van de aitbag en stuurknoppen Quote
xtra40 Geplaatst 1 Juni, 2019 Geplaatst 1 Juni, 2019 ik heb op facebook wel wat fotos staan om het een en ander duidenlijk te maken https://www.facebook.com/pimpmasters.kiario/media_set?set=a.158333834323486&type=3 Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 1 Juni, 2019 Topic Starter Geplaatst 1 Juni, 2019 Is het verstandig om de accu te ontkoppelen? Quote
Murcielaygo Geplaatst 1 Juni, 2019 Geplaatst 1 Juni, 2019 Bij gerommel mer airbags?Ja, altijd accu los EN even wachten, zodat de systemen kunnen ontladen. Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 2 Juni, 2019 Topic Starter Geplaatst 2 Juni, 2019 Dan heb je gelijk bediening telefoon en cruisecontrol op je stuur Henk. Dat is toch een mooie optie als je voor een paar centen een lederen stuurwiel kan bemachtigen. 40 euro voor zo’n stuurwiel is echt een koopje. Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 4 Juni, 2019 Topic Starter Geplaatst 4 Juni, 2019 (aangepast) Bedankt Henk! 4 Juni, 2019 aangepast door Mike Hammer Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.