surfingjohn Geplaatst 15 Januari, 2018 Geplaatst 15 Januari, 2018 Regelmatig lukt het me niet om de auto met het knopje op de handgreep de auto op slot te zetten. Er begint een pieptoon en ik zie van buitenaf deze melding op het display verschijnen: sleutel bevindt zich nog in het voertuig. Met de sleutel lukt het ook niet op de auto op slot te zetten, de overige portieren zitten wel op slot!? De sleutel zit wel degelijk in mijn jaszak! Gebeurt niet iedere keer, maar 1 op de 3 keer ongeveer. Dus de auto weer in, motor starten en gelijk weer uitzetten en dan kan ik gewoon de auto op slot doen. Bog andere Niro rijders met dit probleem? Quote
HenkBhz Geplaatst 15 Januari, 2018 Geplaatst 15 Januari, 2018 Nooit last van. Behalve als de sleutel er in ligt Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro Quote
Ron Penguin Geplaatst 15 Januari, 2018 Geplaatst 15 Januari, 2018 Nog nooit gezien. Ook niet eerder gelezen hier voor zover ik weet. Quote
Brat Pit Geplaatst 15 Januari, 2018 Geplaatst 15 Januari, 2018 Heb ik ook wel eens. Het gebeurt bij mij alleen als ik eerst de deur open en dan op de stopknop druk. Voor de duidelijkheid, de pieptoon ontstaat bij de volgende volgorde: 1) de motor draait 2) je zet hem op P 3) je opent je deur 4) je drukt op de stop knop 5) buiten druk je op het handvat knopje of op je keyfob. Nu gaat de auto piepen. (vreemd overigens, waarom doe ie dat?) Als je twee en drie omdraait gaat het wel goed. Wellicht zit er nog ergens een instelling in de auto die anders gezet kan worden, maar ik heb deze nog niet gevonden. Quote
Specialmade Geplaatst 15 Januari, 2018 Geplaatst 15 Januari, 2018 5 uur geleden zei surfingjohn: Regelmatig lukt het me niet om de auto met het knopje op de handgreep de auto op slot te zetten. Er begint een pieptoon en ik zie van buitenaf deze melding op het display verschijnen: sleutel bevindt zich nog in het voertuig. Met de sleutel lukt het ook niet op de auto op slot te zetten, de overige portieren zitten wel op slot!? De sleutel zit wel degelijk in mijn jaszak! Gebeurt niet iedere keer, maar 1 op de 3 keer ongeveer. Dus de auto weer in, motor starten en gelijk weer uitzetten en dan kan ik gewoon de auto op slot doen. Bog andere Niro rijders met dit probleem? Automaat in P-stand zetten. Daarna rempedaal vasthouden en op de start/stop knop drukken. Het signaal krijg je als je de motor niet of niet correct hebt uitgezet. Probeer het maar eens op deze manier. succes. 1 Quote
surfingjohn Geplaatst 16 Januari, 2018 Topic Starter Geplaatst 16 Januari, 2018 Vandaag 4x de stappen gevolgd van Specialmade en Bart, geen piep geluid meer te horen en deuren gaan op slot. Conclusie: ik ben te snel met uitstappen Bedankt! 1 Quote
Kevo Geplaatst 18 Februari, 2018 Geplaatst 18 Februari, 2018 Heb dit ook geregeld. Als je de auto uitzet voordat je hem in P zet wordt je (en de hele buurt) getrakteerd op dat alarm, en dat gaat dan inderdaad gepaard met die irrelevante melding op het dashboard om de verwarring compleet te maken. Echt belachelijk hoe zoiets in een eindproduct terecht kan komen. Quote
Kevo Geplaatst 4 Maart, 2018 Geplaatst 4 Maart, 2018 Ik heb geen probleem met de procedure (hoewel dat perfect op te lossen is), maar met de verwarrende foutmeldingen die verschijnen als je afwijkt van de procedure. Ik hoop dat dat dit in een airbus beter geregeld is. Wat een vergelijking trouwens... Quote
Kevo Geplaatst 4 Maart, 2018 Geplaatst 4 Maart, 2018 Excuses niet nodig. Ze snel ben ik niet geïrriteerd, hoor... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.