Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Onlangs een Kia Picanto uit 2014 aangeschaft, maar ik krijg mijn samsung galaxy s7 niet gekoppeld.

Als ik de instructies volg: setup - phone - pair, vraagt hij of ik de naam van de telefoon wil noemen. Dit pakt hij niet. Zit er een microfoon in? En zo ja is deze te gebruiken om mee te bellen of moet ik een extern apparaat aanschaffen, vb. een parrot. En waar moet ik de naam naar roepen? Naam van telefoon pakt hij niet. 

Ik heb overigens een "standaard"-versie. Dus geen stuurwielbediening.

Ik wil hem graag gebruiken om muziek te koppelen, maar zoek ook naar het beste middel om handsfree te bellen.

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen. Alvast bedankt!

Groet,

Janneke Sonnemans 

Geplaatst

Hallo Janneke,

Staat er wel een BT-logo op de radio?
Dan is deze waarschijnlijk later geplaatst, want naar mijn weten heb je stuurbediening nodig voor de telefoonbediening.
Tenminste, bij mijn Picanto TA uit 2011 wel.
Een microfoon zou in het dak moeten zitten, linksboven je hoofd, bij de zonneklep, zit die er niet dan is je radio vervangen en heb je volgens mij niets aan de BT-functionaliteit...

• 1 jaar later...
Geplaatst

Hier kan je zien hoe je moet connecten

Bij pair moet je dus yess (of ja) hardop zeggen. Zeg t maar een paar keer tot die m pakt. Als je tenminste een microfoontje hebt voor je bluetooth bellen. Bij mij zit die onder mijn make-up spiegel /zonneschermklepje

Je auto in zijn vrij en handrem zetten.

En dan lukt het je zeker en zie dit filmpje als extra begeleiding! 

Lang leve youtube

https://youtu.be/9PTG05i-1GE

Geplaatst
Op 23-2-2018 om 21:19, Murcielaygo zei:

Hallo Janneke,

Staat er wel een BT-logo op de radio?
Dan is deze waarschijnlijk later geplaatst, want naar mijn weten heb je stuurbediening nodig voor de telefoonbediening.
Tenminste, bij mijn Picanto TA uit 2011 wel.
Een microfoon zou in het dak moeten zitten, linksboven je hoofd, bij de zonneklep, zit die er niet dan is je radio vervangen en heb je volgens mij niets aan de BT-functionaliteit...

De standaardradio uit mijn TA (2014) had ook geen BT. Benieiwd of dat überhaupt wel op die standaard versie zit. Heb daarom ook een andere radio geplaatst met BT en externe mic.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...