Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hallo allemaal

Een tijdje geleden Eibach verlagingsveren (voor 25mm en achter 20mm lager) gemonteerd onder mijn pro_Ceed. Hiervoor lag de auto achter al lager als voor, en dit probleem is er nu nog steeds. Daarnaast heeft de auto achter overdreven veel negatieve camber. Waarschijnlijk dat hij hierdoor ook lager op z'n poten staat. Voor het verlagen stonden de wielen er recht onder. Ik snap dat door het verlagen er iets meer negatieve camber ontstaat, maar zoveel als nu lijkt mij te veel. Is het mogelijk dit camber aan te passen? 

Verder 'knikt' of 'rammelt' er iets bij de achtervering. Dit is te horen als ik in en uit de auto stap, over klinkers rijdt en over drempels rijdt. Ook als je zelf de auto achter in en uit laat veren is dit geluid te horen. Als er twee personen achterin zitten dan is het bij de kleinste oneffenheid in de weg al hoorbaar. Ben hiervoor al bij twee garages geweest en zij kunnen beide niets vinden. Nu denk ik zelf dat de schokbrekers aan vervanging toe zijn. Iemand enig idee of dit het probleem op zou kunnen lossen.

Groeten Koen

aangepast door Seweus

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...