Specialmade Posted May 27, 2018 Posted May 27, 2018 (edited) Mede forumleden, Het was weer een zeer gezellige bijeenkomst in de Meern. Vele bekenden en mij nog onbekenden waren op deze meeting aanwezig. Natuurlijk waren er mooie maar ook hele mooie Kia’s. Mijn speciale dank gaat uit naar Xtra40 (de Pimpmaster) die dit voortreffelijk heeft georganiseerd en er voor gezorgd heeft dat iedere bezoeker van de meeting naar huis ging met een leuke en nuttige attentie. Edited May 27, 2018 by Specialmade 4 Quote
bigwade Posted May 28, 2018 Posted May 28, 2018 Was zeker gezellig ! Vele fraaie Kia's en Joendaais. Eén Niro..... Quote
Specialmade Posted May 28, 2018 Author Posted May 28, 2018 9 minuten geleden zei bigwade: Was zeker gezellig ! Vele fraaie Kia's en Joendaais. Eén Niro..... Maar wel een hele mooie. :-) ;-) 1 Quote
bigwade Posted May 28, 2018 Posted May 28, 2018 Zekers, de mooiste ! Was geen competitie tenslotte. Waar waren jullie dames, heren ? 1 Quote
Tallguy Posted May 28, 2018 Posted May 28, 2018 Ik had willen komen, maar een voorhoofdsholte ontsteking gooide (nog steeds) roet in het eten Quote
Guest Warmentuuter Posted May 28, 2018 Posted May 28, 2018 6 uur geleden zei bigwade: Was zeker gezellig ! Vele fraaie Kia's en Joendaais. Eén Niro..... Maar wel een specialmade Niro.............. Quote
Recommended Posts