Johan64 Geplaatst 22 Juni, 2018 Geplaatst 22 Juni, 2018 Zijn er inmiddels Niro rijders die ervaring hebben met een aftermarket DAB+ oplossing? Mijn design edition heeft standaard geen DAB en dat vind ik wel een gemis. Hoor graag ervaringen. Quote
HenkM Geplaatst 22 Juni, 2018 Geplaatst 22 Juni, 2018 Zeker een gemis echter vanwege een extra kastje, display en niet te integreren in het media systeem (stuurbediening) van de Niro heeft mij doen besluiten om geen extra systeem aan te schaffen. Quote
De-bouwer Geplaatst 22 Juni, 2018 Geplaatst 22 Juni, 2018 Ik volg Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
HansG Geplaatst 22 Juni, 2018 Geplaatst 22 Juni, 2018 Als ik digitaal wil luister ik radio via internet. Ik heb thuis ook DAB+ maar vind het nu niet echt geweldig. Quote
Kevo Geplaatst 25 Juni, 2018 Geplaatst 25 Juni, 2018 Mijn Kia heeft DAB. Als ik naar het zuiden ga, kon ik vroeger tot diep in Frankrijk de Belgische Radio 1 ontvangen. Nu is het halverwege de Ardennen al gedaan daarmee. Geen verbetering dus... Quote
marvinm Geplaatst 25 Juni, 2018 Geplaatst 25 Juni, 2018 Op 22-6-2018 om 19:00 zei HansG: Als ik digitaal wil luister ik radio via internet. Ik heb thuis ook DAB+ maar vind het nu niet echt geweldig. Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar internetradio via de mobiele telefoon i.p.v. aftermarket DAB+, zeker met alle nadelen die HenkM noemt. Echter moet je voor Internetradio natuurlijk wel een toereikende databundel hebben op je telefoon. Bijkomend voordeel met internetradio is dat je met de huidige EU regels voor het gebruik van je mobiele bundel door heel Europa gewoon de Nederlandse zenders tot je beschikking hebt. Quote
Nirog Geplaatst 25 Juni, 2018 Geplaatst 25 Juni, 2018 Waarom gebruiken jullie hier geen Apple Carplay voor. Download MyTuner Radio op je iphone en je hebt de beschikking over alle internetradio stations die ook op je dashboardscherm worden getoond. IdeaalVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Hermanus Geplaatst 25 Juni, 2018 Geplaatst 25 Juni, 2018 43 minuten geleden zei Nirog: Waarom gebruiken jullie hier geen Apple Carplay voor. Download MyTuner Radio op je iphone en je hebt de beschikking over alle internetradio stations die ook op je dashboardscherm worden getoond. Ideaal Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
marvinm Geplaatst 28 Juni, 2018 Geplaatst 28 Juni, 2018 Op 25-6-2018 om 18:58 zei Nirog: Waarom gebruiken jullie hier geen Apple Carplay voor. Download MyTuner Radio op je iphone en je hebt de beschikking over alle internetradio stations die ook op je dashboardscherm worden getoond. Ideaal Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Zijn alle Niro's standaard uitgerust met Carplay? Ik ben nog niet heel bekend met Carplay, maar verder klinkt het voor mij hetzelfde als wat ik al zei zonder de Carplay optie. Quote
jschuurkes Geplaatst 24 November, 2021 Geplaatst 24 November, 2021 Op 22-6-2018 om 12:23, zei Johan64: Zijn er inmiddels Niro rijders die ervaring hebben met een aftermarket DAB+ oplossing? Mijn design edition heeft standaard geen DAB en dat vind ik wel een gemis. Hoor graag ervaringen. Ik zou ook graag DAB+ in mijn Niro van 2018 hebben. Ik heb deze week een Stonic van dezelfde leeftijd gereden en daar zat DAB+ dus wel in. Je kunt een nieuwe Navi bestellen met DAB via https://www.inbouwnavigatie.com/ maar is dit verstandig of moet je dit door je garage laten doen? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.