De-bouwer Posted June 25, 2018 Posted June 25, 2018 Na een aantal weken met een mifi router te hebben gereden bedacht ik me dat ik eigenlijk stom bezig ben. Waarom extra geld uitgeven als de niro ook een wifi koppeling kan maken met mijn iPhone. Dus ik de iPhone ingesteld op de niro. Heeft het een aantal weken perfect gewerkt. Zodra ik in de auto zat even het menu " persoonlijke hotspot" openen, en de niro maakte verbinding. Tot van de week. De niro maakte geen verbinding meer. De hotspot gereset op de niro. Geen verbetering. Ik krijg hem helemaal niet meer aan de praat. Wie weet wat dit kan zijn? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Brat Pit Posted June 25, 2018 Posted June 25, 2018 Het beste is om op beide apparaten (KIA en Apple) alle netwerkverbindingen te verwijderen. Daarna opnieuw koppelen. 1 Quote
De-bouwer Posted June 25, 2018 Author Posted June 25, 2018 Nou....Ik heb alles geprobeerd.Netwerk instellingen van iphone gereset. Zelfs de niro boordcomputer naar fabriek instellingen terug gezet.Maar niks helpt.Iemand nog een idee?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Brat Pit Posted June 28, 2018 Posted June 28, 2018 Dan moet je uitvinden of het aan de telefoon ligt of aan de Niro. Wat ik zou doen is eerst de iPhone checken: Maak daarvoor een hotspot aan in combinatie met je laptop (wifi op de laptop uitzetten). Daarna controleren of je internetverbinding hebt door op je laptop met gekoppelde iPhone een internetpagina te openen. Als dat werkt ligt het waarschijnlijk niet aan je iPhone, maar aan de zit het communicatieprobleem in de Niro. Daarna naar de dealer. Quote
De-bouwer Posted June 28, 2018 Author Posted June 28, 2018 Heb het gevonden.Zat in de mobiele datanetwerk instellingen.Die stonden op de vpn van mijn werk ingesteld. En vanuit daar werd het geblokkeerd.Was een verkeerde instelling geprijsd.Het werkt nu weer Tnx voor het meedenken allemaal Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Arjan van den Heuvel Posted December 19, 2018 Posted December 19, 2018 Ik heb pas sinds een paar weken een Niro. Ik heb dit onderwerp aandachtig gelezen maar, hoe stel ik het precies in op mijn iPhone X ? Moet ik dan naar persoonlijke hotspot bij instellingen iPhone. Groet, Arjan Quote
Freaky Posted December 20, 2018 Posted December 20, 2018 Ga naar instellingen van je iPhone. Ga naar hotspot en zet deze aan. Dan kun je als je wilt de WiFi naam daar aanpassen en of het wachtwoord. Ga zoek op je radio naar wifi en kies de iPhone wifi. Geef wachtwoord in en klaar. Quote
Arjan van den Heuvel Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 Mijn iPhone X werkt perfect met Wifi in de Niro. Alleen werk het niet automatisch, ik moet het scherm eerst ontgrendelen en hotspot bij instellingen openen. Kan dat niet anders? Quote
Murcielaygo Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 Dat openen moet, maar misschien is het met een forcetouch in het bedieningspaneel sneller? Quote
Arjan van den Heuvel Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 Oke, zal het uitproberen. Kan je ook meerdere iPhone aansluiten op hotspot? Quote
Recommended Posts