Johan64 Posted July 12, 2018 Posted July 12, 2018 Ik heb bij mijn Niro een set kunstleren stoelhoezen besteld. Zijn erg mooi, kan niet anders zeggen. Bedoeling is de bekleding mooi te houden (kind kan een partij rotzooi maken...).. De voorstoelen was vrij eenvoudig om de hoezen te monteren (en ja, geschikt voor airbags) alleen heb ik een probleem met de zitting van de achterbank. Ik krijg die hoes er niet mooi strak omheen. Heeft iemand een idee hoe je die zitting van de achterbank omhoog kunt halen zodat ik die hoes mooi kan monteren? Ik kan het niet vinden. Alle hulp is welkom. Quote
Johan64 Posted July 17, 2018 Author Posted July 17, 2018 Soms vind je de oplossing uiteindelijk zelf. Na verwijdering van de ruimtevretende onhandige opruimbak in de achterbak, ziet men als de rugleuning naar voren wordt geklapt 2 bouten. Na verwijdering van de leuning kan men onder de achterbank komen door hem ook op de plaats waar de passagiers kunnen zitten uit de vergrendeling omhoog te trekken. Daarna is het een kwestie van hoes monteren en bank weer vastzetten. Hoezen hebben hetzelfde stiksel en materiaal als de kunstleren bekleding op de armleuning etc, dus het geheel ziet er schitterend uit. Lijkt wel origineel Kia af-fabriek. Weer een afgerond klusje aan de Niro. Na plaatsing van een afdekplaat in de kofferbak met daarop een rubber antislipmat is de achterbak nu ook een stuk ruimer. Led-verlichting in de koplampen is ook geplaatst. What's next? Quote
Johan64 Posted July 17, 2019 Author Posted July 17, 2019 Zijn maatwerk hoezen van bila-shop. Redelijk perfect. https://www.bila-shop.nl/ Ik heb kunstleer, is na een jaar nog als nieuw. Quote
dropje Posted July 17, 2019 Posted July 17, 2019 6 uur geleden, Johan64 zei: Zijn maatwerk hoezen van bila-shop. Redelijk perfect. https://www.bila-shop.nl/ Ik heb kunstleer, is na een jaar nog als nieuw. Ik moet wel echt zeggen, de prijs valt mij heel erg mee !! Quote
m van der pot Posted July 17, 2019 Posted July 17, 2019 Ik zou wel eens een foto van je mooie hoezen willen zien overweeg ze aan te schaffen voor mijn ceed. Quote
bert111bel Posted July 18, 2019 Posted July 18, 2019 Op 17-7-2019 om 04:24, Johan64 zei: Zijn maatwerk hoezen van bila-shop. Redelijk perfect. https://www.bila-shop.nl/ Ik heb kunstleer, is na een jaar nog als nieuw. vloermatten hebben ze dan weer niet voor de niro Quote
Johan64 Posted July 30, 2019 Author Posted July 30, 2019 Op 17-7-2019 om 12:30, m van der pot zei: Ik zou wel eens een foto van je mooie hoezen willen zien overweeg ze aan te schaffen voor mijn ceed. Wil ik best doen, moet ik alleen even weten hoe je een plaatje opneemt in een bericht. Dan zal ik wat foto's maken. Quote
Renzo4000 Posted July 30, 2019 Posted July 30, 2019 Je kunt gewoon een bestand/foto uploaden onderaan je bericht via "kies bestanden" ... Quote
Johan64 Posted August 8, 2019 Author Posted August 8, 2019 Bijgaand een paar foto's. Doen geen recht aan de werkelijkheid. Kleur en stiksel e.d. is in het echt identiek aan de Niro bekleding. 1 Quote
m van der pot Posted August 13, 2019 Posted August 13, 2019 (edited) Mooi hoor! Edited August 13, 2019 by m van der pot Quote
Recommended Posts