r.p.vdmeulen Geplaatst 15 Oktober, 2018 Geplaatst 15 Oktober, 2018 Ben sinds een week trotse bezitter van een Niro Dynamic Travel. Volgens de handleiding zou bij het ontgrendelen via de centrale deurvergrendeling ook de kofferbak geopend kunnen worden. Helaas werkt dat bij mij niet. Is dit normaal? Quote
Toonvkr Geplaatst 15 Oktober, 2018 Geplaatst 15 Oktober, 2018 Bij mijn Kia Niro Connect, gaat ook de kofferbak open als ik met de sleutel de centrale deurvergrendeling bedien. Quote
r.p.vdmeulen Geplaatst 15 Oktober, 2018 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2018 Toonvkr bedankt voor je reactie. Je bedoelt met de afstandsbediening? Want dit werkt bij mij niet. Lijkt mij niet logisch wanneer iemand uitstapt en zijn tas moet pakken. Quote
Specialmade Geplaatst 16 Oktober, 2018 Geplaatst 16 Oktober, 2018 Als de deuren automatisch worden vergrendeld zul je de bestuurders deur van binnenuit kunnen openen. De achterdeuren en de achterklep zitten dan nog dicht. Als je, aan de bestuurderskant, even op de ontgrendelknop drukt is de achterklep ook weer van buitenuit te openen. Je hoeft zelf dan niet de auto uit om iemand uit te laten stappen en zijn tas uit de bagageruimte te laten pakken. Quote
r.p.vdmeulen Geplaatst 16 Oktober, 2018 Topic Starter Geplaatst 16 Oktober, 2018 Bedankt. Heb het geprobeerd maar werkt niet op de achterklep. Deuren worden wel ontgrendeld. Zal de dealer maar eens opzoeken. Quote
dropje Geplaatst 29 Oktober, 2018 Geplaatst 29 Oktober, 2018 Bij mij werkt dit inderdaad ook gewoon als ik de deuren ontgrendel in het portier bestuurder. Quote
Marc1981 Geplaatst 9 April, 2019 Geplaatst 9 April, 2019 Op 16-10-2018 om 12:22, r.p.vdmeulen zei: Bedankt. Heb het geprobeerd maar werkt niet op de achterklep. Deuren worden wel ontgrendeld. Zal de dealer maar eens opzoeken. Heb je het probleem kunnen oplossen? Quote
r.p.vdmeulen Geplaatst 12 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 12 April, 2019 Nee, is helaas nog niet opgelost. Auto is nu al 2 maal bij de dealer geweest en nog is het probleem er niet uit. einde van deze maand gaat hij er opnieuw heen. Er zijn nog een klein aantal auto's met dit probleem is mij verteld. Vermoedelijk kan er een verband zijn met de trekhaak. Wij wachten af. Quote
r.p.vdmeulen Geplaatst 5 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 5 Mei, 2019 Even een update, probleem met de achterklep is opgelost. Het slot in de rechter achterdeur is vervangen, hier zat een eindschakelaar in die zo nu en dan niet goed werkte. Dit had invloed op de achterklep. 1 Quote
Hen E Geplaatst 5 Mei, 2019 Geplaatst 5 Mei, 2019 Bij mijn zwager is deze ook vervangen, spiegels wilde hierdoor niet automatisch inklappen. Schakelaar werkte hier ook niet van, waardoor de BCM de deuren niet allemaal dicht zag. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.