Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Centrale deurvergrendeling Niro

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ben sinds een week trotse bezitter van een Niro Dynamic Travel.
Volgens de handleiding zou bij het ontgrendelen via de centrale deurvergrendeling ook de kofferbak geopend kunnen worden.
Helaas werkt dat bij mij niet. Is dit normaal?

Geplaatst

Als de deuren automatisch worden vergrendeld zul je de bestuurders deur van binnenuit kunnen openen. De achterdeuren en de achterklep zitten dan nog dicht. Als je, aan de bestuurderskant, even op de ontgrendelknop drukt is de achterklep ook weer van buitenuit te openen. Je hoeft zelf dan niet de auto uit om iemand uit te laten stappen en zijn tas uit de bagageruimte te laten pakken. 

• 2 weken later...
Geplaatst

Bij mij werkt dit inderdaad ook gewoon als ik de deuren ontgrendel in het portier bestuurder.

• 5 maanden later...
Geplaatst
Op 16-10-2018 om 12:22, r.p.vdmeulen zei:

Bedankt. Heb het geprobeerd maar werkt niet op de achterklep. Deuren worden wel ontgrendeld.

Zal de dealer maar eens opzoeken.

Heb je het probleem kunnen oplossen?

Geplaatst

Nee, is helaas nog niet opgelost. Auto is nu al 2 maal bij de dealer geweest en nog is het probleem er niet uit. einde van deze maand gaat hij er opnieuw heen.

Er zijn nog een klein aantal auto's met dit probleem is mij verteld. Vermoedelijk kan er een verband zijn met de trekhaak.
Wij wachten af.

• 4 weken later...
Geplaatst

Even een update, probleem met de achterklep is opgelost. Het slot in de rechter achterdeur is vervangen, hier zat een eindschakelaar in die zo nu en dan niet goed werkte.
Dit had invloed op de achterklep.

• Like 1
Geplaatst

Bij mijn zwager is deze ook vervangen, spiegels wilde hierdoor niet automatisch inklappen.
Schakelaar werkte hier ook niet van, waardoor de BCM de deuren niet allemaal dicht zag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...