Hippe lip Geplaatst 4 Januari, 2019 Geplaatst 4 Januari, 2019 die opnames zien er netjes uit. Dank je wel. Mijn vertrouwen in de dashcam is er wel weer door toegenomen. @SatJunk: Jouw ding filmt op 1080p? en 30fps of 60fps lijkt me niet echt heel veel uitmaken, toch? Ik zou denken dat je beter op 30fps kunt filmen, dat kost minder ruimte. Of vergeet ik iets? Quote
SatJunk Geplaatst 4 Januari, 2019 Geplaatst 4 Januari, 2019 (aangepast) 22 minuten geleden, Hippe lip zei: die opnames zien er netjes uit. Dank je wel. Mijn vertrouwen in de dashcam is er wel weer door toegenomen. @SatJunk: Jouw ding filmt op 1080p? en 30fps of 60fps lijkt me niet echt heel veel uitmaken, toch? Ik zou denken dat je beter op 30fps kunt filmen, dat kost minder ruimte. Of vergeet ik iets? Vergeet niet dat dit bewerkte beelden zijn..dus NIET zo uit de camera..(die zijn uiteraard scherper als ze niet bewerkt zijn). Ik heb er een 64GB sd kaart in en als die vol is worden de eersten weer automatisch gewist.. Ik kan ongeveer een week terugkijken. 4 Januari, 2019 aangepast door SatJunk Quote
Hippe lip Geplaatst 4 Januari, 2019 Geplaatst 4 Januari, 2019 2 uren geleden, SatJunk zei: Ik kan ongeveer een week terugkijken. Hoeveel km is dat ongeveer? Quote
HenkM Geplaatst 4 Januari, 2019 Geplaatst 4 Januari, 2019 (aangepast) 4 uren geleden, Hippe lip zei: Hoeveel km is dat ongeveer? Ik denk dat de werkelijk opgenomen tijd de bepalende factor is en de bitrate van de camera. Via Google zijn makkelijk tabelletjes te vinden om dit uit te zoeken (Full HD past pak um beet 3 uur op 64Gb). 4 Januari, 2019 aangepast door HenkM Quote
Hippe lip Geplaatst 4 Januari, 2019 Geplaatst 4 Januari, 2019 Gemiddelde snelheid is gewoonlijk ca. 60 km/h. Bij 3 uur opname betekent dat ca. 200 km. Jij zegt dat je ongeveer een week terug kunt kijken. Komt dat een beetje overeen met die 200 km? Quote
SatJunk Geplaatst 4 Januari, 2019 Geplaatst 4 Januari, 2019 23 minuten geleden, Hippe lip zei: Gemiddelde snelheid is gewoonlijk ca. 60 km/h. Bij 3 uur opname betekent dat ca. 200 km. Jij zegt dat je ongeveer een week terug kunt kijken. Komt dat een beetje overeen met die 200 km? Nee rij veel snelweg.. Koop gewoon een 128mb kaartje weet je zeker dat er genoeg op kan..en dan stel je hem op 720p in. Quote
HenkM Geplaatst 4 Januari, 2019 Geplaatst 4 Januari, 2019 24 minuten geleden, SatJunk zei: Koop gewoon een 128mb kaartje Kijk wel even in de specs van de camera, hierin staat welke maximale grootte van geheugenkaart ondersteund wordt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.