Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemiddag,

Ik ben de trotse eigenaar van een Kia Rio uit 2012 (super pack) Nu lees ik dagelijks het forum van deze club.  Ik lees regelmatig over een Eco stand, mijn vraag is nu zit dit ook op mijn super pack en hoe moet ik dit activeren. Heb gezocht op YouTube maar kan hier niks over vinden.

Alvast bedankt,

Groet

elmar

Geplaatst

Ik denk dat ze bedoelen de startonderbreker, (motor slaat af bij langdurig stilstaan b.v. voor een stoplicht) om zo energy en uitstoot te besparen! Ik heb een Rio- Comfort, maar ik schakel hem altijd uit, middels een knopje links onderaan in het dashboard! Lampje gaat dan branden!

Geplaatst

Is dat niet de schakelindicator?

Bij mijn Picanto uit 2011 kan ik de BC op ECO zetten en dan met een lange knopdruk kiezen tussen ON en OFF.
Dat zet de schakelindicator aan en uit bij mij.

De automatische motorstop is ISG; Intelligent Stop & Go

Geplaatst

Naar mijn weten zit er geen eco stand op...buiten startstop. En schakel suggestie.

De enige eco stand dat mijn verbruik werkelijk beinvloed is de stand van mijn rechtervoet....

Of kom je erbij dat een (marketing) sticker opzit met ecodynamics?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...