Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb sinds vorige week mijn nieuwe Kia Picanto Economyplusline en loop tegen volgende aan. Via bluetooth herkent hij mijn iphone.

Maar als ik hem in usb aansluiting doe gebeurt er niets, niet opladen en als ik bluetooth uitzet, komt hij ook niet met de afspeellijsten van mijn iphone via USB.

Wij waren er eigenlijk klakkeloos vanuit gegaan, dat mijn iphone net als bij onze andere auto via de usb poort op te laden is. Maar lijkt niet het geval. Klopt dit of zou er iets mis zijn met usb poort?

Geplaatst

Kin je wel muziek vanaf een Windows-geformatteerde USB-stick afspelen? Dan is de USB-aansluiting in orde.

Watvoor iPhone heb je? En watvoor (merk) kabel gebruik je?

Geplaatst

Probeer eerst een ander kabeltje. Anders terug naar de dealer. Wat heeft een poort voor zin als ie niet werkt. In mijn Niro werken alle usb poorten zoals het hoort.

Geplaatst

Heb een iphone 6 en gebruik originele apple kabel. Windows geformatteerde usb stick met muziek, moet ik even vragen of iemand die voor ons heeft. Hebben alleen apple in huis.

Had van mijn Ford Ka nog wel usb adapter over voor sigaretten aansteker, dus heb die bij mijn Kia in sigaretten aansteker gedaan, daar werkt het opladen wel. Maar had eigenlijk verwacht om in mijn nieuwe auto het gewoon via de ingebouwde usb te kunnen doen.

Geplaatst

Je kunt op je Mac (hier ook alles Apple) ook formatteren voor Windows met het schijfhulpprogramma.

Maar als het je om het laden gaat is de vraag of je genoeg vermogen uit die plug krijgt; meestal leveren die maar iets van 500mA en een telefoon heeft 1000mA nodig voor een beetje bruikbare laadsnelheid...

Muziek vanaf je iPhone via Lightning/USB weet ik zo niet; de radio in mijn Picanto uit 2011 ondersteunt het niet, dus daarin heb ik (met een speciaal kabeltje van Kia) een oude iPod liggen met 30-pin Dock-connector...

• 2 weken later...
Geplaatst

Opladen kun je beter door een verloopstekker naar van sigarettenaansteker naar usb te gebruiken. die dingen kosten een paar euro en dan heb je genoeg power.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...