Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Kia Cee'd 1.4 CVVT SportyWagon en eigenlijk bevalt het heel erg goed, maar af en toe heb ik dat als ik de sleutel uit het contact haal, de dashboard verlichting blijft branden en dan wil de auto ook niet op slot, als ik de sleutel weer in het contact steek en op de eerste stand zet en weer terug is het wel in orde. Mijn vrouw was al iets te enthousiast en reed op de startmotor tegen om boodschappen autootje aan.. . . iemand een idee waar dit aan kan liggen?

• 7 maanden later...
Geplaatst

Beetje teflonspray in t slot kan wonderen doen.

Had t zelfde probleem, dat het slot niet in stuurslot sprong dus ook niet op slot wilde daarom. 

Geplaatst

als je een slot gaat smeren neem dan speciale graphiet spray dit blijft niet vetig en trekt ook geen extra vuil aan 

kijk ook even naar de baard van je sleutel het kan zijn dat je sleutel is versleten en dan kan ja slot zo maar halverwege blijven hangen maar ook kun je dan je sleutel onder het rijden uit het contact trekken 

met alle gevolgen van dien 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...