Wannes1986 Posted March 17, 2022 Posted March 17, 2022 Dag iedereen, Reeds 4 jaar rijd ik met een KIA Cee'd en ben ik hier ook zeer tevreden over. maar de laatste maanden begint hij te haperen. Sinds 4 maand knippert mijn motorlampje regelmatig (30tal seconden, daarna verdwijnt het terug vanzelf of bij optrekken auto). Dit telkens wanneer ik na een 2tal km rijden moet stoppen nadat ik met een koude motor start. En laatste tijd ook bij verdere stilstanden. Nu blijft deze ook al regelmatig continue branden. Soms gebeurt dit ook wanneer de motor al even aan het draaien is. De wagen is steeds correct onderhouden. En zij hebben ook al enkele zaken uitgezocht: Foutmelding blijft terug keren op cilinder 1 De bobijn en dergelijke zijn allemaal al vervangen geweest Batterij is reeds vervangen geweest Injector (brandstof) van cilinder 1 is ook reeds vervangen Toch blijft de foutmelding op cilinder 1 telkens terug keren. heeft iemand hier al ervaring mee gehad voor we verdere kosten maken? Heb de laatste tijd al meer in de garage gezeten dan in mijn auto alvast bedankt voor de tips! Quote
Jannes1979 Posted November 7, 2023 Posted November 7, 2023 Dag Wannes, Op dit moment hebben we hetzelfde issue met de Ceed, een terugkerende foutmelding op cilinder 1. Ik ben benieuwd hoe dit uiteindelijk bij jullie is opgelost. Groeten, Jannes Quote
Recommended Posts