Huibert Geplaatst 3 Juli, 2019 Geplaatst 3 Juli, 2019 Kia heeft 2 dash Camps voor de niro maar zitten deze erg in het zicht helaas kan niemand mij dit vertellen. Dealers hebben dit niet in voorraad hopelijk heeft iemand hier ervaring mee Quote
olympus Geplaatst 3 Juli, 2019 Geplaatst 3 Juli, 2019 Er zijn mensen die een cam hebben, zoek even in het forum en je komt het vast tegen Hubert. 1 Quote
Regulus_Regulus Geplaatst 4 Juli, 2019 Geplaatst 4 Juli, 2019 Ik hen een dash cam via de dealer genomen. Zit aan de passagiersaantallen naast de achteruitkijkspiegel. Uit het zicht van de bestuurder en leidt dus niet af. 1 Quote
MarkS Geplaatst 7 Juli, 2019 Geplaatst 7 Juli, 2019 Ik heb een blackvue dr750s-2ch laten installeren. Zitten vlak onder de spiegel voor en midden achter. Zijn vrij klein en vallen dus niet op. 1 Quote
Huibert Geplaatst 13 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 13 Juli, 2019 Fantastisch en bedankt allemaal maar wie heeft er een foto van Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.