Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben heel benieuwd of iemand van jullie al een mede 'Proceed berijder' in het wild heeft gespot en waar. :smileys-car-driving-433567:

Ik zal aftrappen: Vanochtend toevallig eentje voorbij gereden op de A2.

• Like 1
Geplaatst

Nog niet een tegen gekomen zover ik weet...

en ik zat vanmorgen rond 11.00-11.30 op de A2, in het zuiden.

Gisteren pas mijn witte beauty opgehaald :-)

Geplaatst

Tot nu toe:

Een Duitse in Toscane tijdens de meivakantie

Een demo zien rijden medio april op de A4 bij Steenbergen

3 weken geleden een geparkeerd zien op de Veerse Dam N57.

En vanaf morgen elke dag die van mezelf:winkiss:

• Like 1
Geplaatst

Tot op heden ben ik er geen 'in het wild' tegengekomen terwijl ik er toch op gebrand ben er één te spotten.

Vanaf 19 juli is in omgeving van Gouda de mijne te spotten:cool2:

• Like 1
Geplaatst
1 minuut geleden, Vlokkie zei:

Tot op heden ben ik er geen 'in het wild' tegengekomen terwijl ik er toch op gebrand ben er één te spotten.

Vanaf 19 juli is in omgeving van Gouda de mijne te spotten:cool2:

Leuk! Ik werk in Gouda dus wie weet zie je dan een kopie rond scheuren

• Like 1
Geplaatst

5 juli een rode op een parkeerplaats langs de a2 net onder amsterdam. Verder nog maar weinig gezien. Tijdens mijn rit naar zuid italie heb ik nul gezien

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Pas twee keer een Proceed in het wild zien rijden. Een keer in de buurt van Rotterdam (een witte) en laatst nog een ook richting Rotterdam, kleur vergeten ...

• 3 weken later...
Geplaatst

Gisteren op de A2 bij Waardenburg een Rode Proceed in de achteruitkijkspiegel, leuk om eindelijk weer eens een andere Proceed tegen te komen :smileys-car-driving-433567:

• 2 weken later...
Geplaatst

Vandaag (21-08 omstreeks 11:15) op de a12 richting den Haag deze beauty gespot in de uitvoering zoals ik in bestelling heb staan ;)

Ik zei het ook al tegen @pepijn01 maar ik vind de kleur erg goed geslaagd op de Proceed, chique en toch sportief!

Iemand van hier toevallig?

20190821_115136.jpg

• 4 weken later...
Geplaatst

Het duurt vaak ook wel even voordat je een nieuw model wat vaker op de weg ziet. Maar een stukje exclusiviteit is zeker leuk

Ik kwam onlangs ook zon grijze tegen, stond goed, al houd ik meer van wat sprekendere/fellere kleuren.

Geplaatst

Op 18-09-2019 zomaar 2 Proceed's gespot, een darkpentametal op de A1 tussen Azelo en Rijssen en een zwarte in de buurt van Arnhem. Nog niet eerder meegemaakt. En ik sluit me bij de vorige spreker aan, v.w.b. de exclusiviteit.

Geplaatst (aangepast)

Afgelopen week 1 rode gezien omgeving Zuid-Limburg.

Ik wordt regelmatig door anderen gespot, telt dat ook..? ;-)

2 weken op vakantie in het zuiden des lands en al zeker 8 keer aangesproken en complimenten gehad over deze gave auto van Kia.

zelfs vanuit leden van een van de bekendere motorclubs. Stonden om mij heen bij een rotonde... :punk:

aangepast door Proceed Frankie
Geplaatst

Twee dagen geleden een witte Proceed op de rotonde bij Naaldwijk richting de A20 naar Rotterdam gespot. Ik heb nog vriendelijk naar de bestuurder gezwaaid vanuit mijn zwarte SW.

Geplaatst

Tussen alle franse voitures afgelopen twee weken een tweetal Proceeds gespot op corsica. Een witte en een lunar silver. Daarnaast nog een paar hatches en bij de haven een SW in penta metal. Maar niet met bosjes nog. Onderweg op de heen/terugreis ook een enkele. Niro’s, Rio en Sportages zie je meer rijden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...