Marcel20vt Geplaatst 31 Juli, 2019 Geplaatst 31 Juli, 2019 Heb een vraag als het regent gaat de achteruit wisser automatisch aan als die in zijn achter uit staat kon niks vinden 1 Quote
Mctreb Geplaatst 31 Juli, 2019 Geplaatst 31 Juli, 2019 Werkt niet op onze Kia Rio 4 .Verstuurd vanaf mijn Swift 2 X met Tapatalk Quote
moto Geplaatst 31 Juli, 2019 Geplaatst 31 Juli, 2019 Wat is de vraag? Dit is eigenlijk meer een vaststelling. Kon je niets vinden in de handleiding? Quote
Marcel20vt Geplaatst 31 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 31 Juli, 2019 (aangepast) Nee kon het niet vinden dan mag ik het hier toch vragen 31 Juli, 2019 aangepast door Marcel20vt Quote
Murcielaygo Geplaatst 31 Juli, 2019 Geplaatst 31 Juli, 2019 Je hebt je antwoord al.Moto bedoelt dat je manier van schrijven en het ontbreken van een vraagteken je zin laat lijken op een statement ipv een vraag.Overigens is een automatische wisser achter aardig overrated; ik heb dit op mijn Picanto zelf gemaakt, maar na een paar dagen regen alweer onklaar gemaakt.Het lijkt handig, maar de ruit is snel TE droog, terwijl de wisser aan blijft... 1 Quote
Marcel20vt Geplaatst 31 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 31 Juli, 2019 8 minuten geleden, Murcielaygo zei: Je hebt je antwoord al. Moto bedoelt dat je manier van schrijven en het ontbreken van een vraagteken je zin laat lijken op een statement ipv een vraag. Overigens is een automatische wisser achter aardig overrated; ik heb dit op mijn Picanto zelf gemaakt, maar na een paar dagen regen alweer onklaar gemaakt. Het lijkt handig, maar de ruit is snel TE droog, terwijl de wisser aan blijft... Bedankt voor je antwoord. 1 Quote
Specialmade Geplaatst 1 Augustus, 2019 Geplaatst 1 Augustus, 2019 12 uur geleden, Marcel20vt zei: Heb een vraag als het regent gaat de achteruit wisser automatisch aan als die in zijn achter uit staat kon niks vinden Als de ruitenwisser handel op automatisch staat zal bij achteruit rijden de ruitenwisser op de achterruit gaan wissen. Handel op uit zetten en de ruitenwisser zal niet meer werken bij achteruit rijden. 1 Quote
Marcel20vt Geplaatst 1 Augustus, 2019 Topic Starter Geplaatst 1 Augustus, 2019 7 uur geleden, Specialmade zei: Als de ruitenwisser handel op automatisch staat zal bij achteruit rijden de ruitenwisser op de achterruit gaan wissen. Handel op uit zetten en de ruitenwisser zal niet meer werken bij achteruit rijden. Bedankt voor je antwoord. Mijn oude Rio uit 2015 deed het niet. Quote
LC88 Geplaatst 1 Augustus, 2019 Geplaatst 1 Augustus, 2019 bij de Proceed kun je dit in het menu ook uitzetten, misschien dat de Rio 4 die mogelijkheid ook heeft? Quote
Marcel20vt Geplaatst 1 Augustus, 2019 Topic Starter Geplaatst 1 Augustus, 2019 Kan ik niet zien in het menu Quote
Joey-Rio Geplaatst 1 Augustus, 2019 Geplaatst 1 Augustus, 2019 Ruitenwissers niet op automatisch zetten, dan doen ze het ook niet automatisch bij achteruit inschakelen. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.