Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb een vraag als het regent gaat de achteruit wisser automatisch aan als die in zijn achter uit staat

kon niks vinden

• Like 1
Geplaatst

Wat is de vraag? Dit is eigenlijk meer een vaststelling.

Kon je niets vinden in de handleiding?

Geplaatst (aangepast)

Nee kon het niet vinden dan mag ik het hier toch vragen

aangepast door Marcel20vt
Geplaatst

Je hebt je antwoord al.

Moto bedoelt dat je manier van schrijven en het ontbreken van een vraagteken je zin laat lijken op een statement ipv een vraag.

Overigens is een automatische wisser achter aardig overrated; ik heb dit op mijn Picanto zelf gemaakt, maar na een paar dagen regen alweer onklaar gemaakt.
Het lijkt handig, maar de ruit is snel TE droog, terwijl de wisser aan blijft...

• Like 1
Geplaatst
8 minuten geleden, Murcielaygo zei:

Je hebt je antwoord al.

Moto bedoelt dat je manier van schrijven en het ontbreken van een vraagteken je zin laat lijken op een statement ipv een vraag.

Overigens is een automatische wisser achter aardig overrated; ik heb dit op mijn Picanto zelf gemaakt, maar na een paar dagen regen alweer onklaar gemaakt.
Het lijkt handig, maar de ruit is snel TE droog, terwijl de wisser aan blijft...

Bedankt voor je antwoord.

• Like 1
Geplaatst
12 uur geleden, Marcel20vt zei:

Heb een vraag als het regent gaat de achteruit wisser automatisch aan als die in zijn achter uit staat

kon niks vinden

Als de ruitenwisser handel op automatisch staat zal bij achteruit rijden de ruitenwisser op de achterruit gaan wissen. Handel op uit zetten en de ruitenwisser zal niet meer werken bij achteruit rijden.

• Thanks 1
Geplaatst
7 uur geleden, Specialmade zei:

Als de ruitenwisser handel op automatisch staat zal bij achteruit rijden de ruitenwisser op de achterruit gaan wissen. Handel op uit zetten en de ruitenwisser zal niet meer werken bij achteruit rijden.

Bedankt voor je antwoord.

Mijn oude Rio uit 2015 deed het niet. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...