Kogelman Geplaatst 31 Juli, 2019 Geplaatst 31 Juli, 2019 Hoe verwijder je de middenconsole van een Rio 2012? Het rijbewijspasje van onze zoon is in de gleuf boven de USB/12 volt aansluiting gegleden en ligt nu achter de console middenonder. Ik zie alleen aan beide kanten 2 schroeven bij de voeten, maar ik krijg deze niet losgedraaid. Hoe kan ik erachter geraken? Quote
xtra40 Geplaatst 31 Juli, 2019 Geplaatst 31 Juli, 2019 Als je de pookhoes omhoog trekt (zit met klips vast )En dan heb je een greep en trek je die bak zo omhoog (zit ook met clips) Even de pook hoes door dat gat steken en je trekt zo de bak aan de kant Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Kogelman Geplaatst 1 Augustus, 2019 Topic Starter Geplaatst 1 Augustus, 2019 13 uur geleden, xtra40 zei: Als je de pookhoes omhoog trekt (zit met klips vast ) En dan heb je een greep en trek je die bak zo omhoog (zit ook met clips) Even de pook hoes door dat gat steken en je trekt zo de bak aan de kant Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Bedankt voor deze tip! Het is me gelukt, 5 minuutjes werk. Quote
ewijk Geplaatst 11 Augustus, 2019 Geplaatst 11 Augustus, 2019 Ter aanvulling van dit draadje (ik weet dat het je inmiddels gelukt is): http://www.kirmanual.com/console_replacement-950.html Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.