Beast Mode on Geplaatst 13 September, 2019 Geplaatst 13 September, 2019 Goedemiddag, Mijn vrouw heeft een kia picanto uit 2016 met alleen zo'n sigaretten plug en een radio met alleen een cd speler. Nu zie ik op internet van die USB modules van een andere kia picanto. Zou ik die gewoon kunnen inbouwen en kan mijn vrouw dan via een usb stick muziek luisteren? Quote
Murcielaygo Geplaatst 13 September, 2019 Geplaatst 13 September, 2019 Waarschijnlijk NIET.De radio zal niet met USB overweg kunnen en achterop geen aansluiting hebben. Quote
Beast Mode on Geplaatst 14 September, 2019 Topic Starter Geplaatst 14 September, 2019 21 uur geleden, Murcielaygo zei: Waarschijnlijk NIET. De radio zal niet met USB overweg kunnen en achterop geen aansluiting hebben. Oké, bedankt voor u antwoord. Hoe kan ik dit zeker weten zonder de radio er uit te halen? Er zit namelijk wel een knop waar media op staat. Quote
Beast Mode on Geplaatst 14 September, 2019 Topic Starter Geplaatst 14 September, 2019 22 uur geleden, Murcielaygo zei: Waarschijnlijk NIET. De radio zal niet met USB overweg kunnen en achterop geen aansluiting hebben. Oké, bedankt voor u antwoord. Ik heb even de midden console eruit gehaald en zie dat er wel een connector ligt en een kabel voor een 2de sigaretten plug. Ik probeer een foto toe te voegen Quote
Murcielaygo Geplaatst 14 September, 2019 Geplaatst 14 September, 2019 Die connector in de middenconsole is leuk, maar als er op de stekker achterop de radio geen pinnen zitten doet het nog steeds niks.Waarschijnlijk kun je een andere radio (die ook BT heeft) plaatsen en doet dan USB het wel.Maar dan heb je weer geen mic, dus bellen met BT zal dan niet werken... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.