Jump to content
Beast Mode on

usb poort kia picanto 2016

Recommended Posts

Goedemiddag,

Mijn vrouw heeft een kia picanto uit 2016 met alleen zo'n sigaretten plug en een radio met alleen een cd speler. Nu zie ik op internet van die USB modules van een andere kia picanto. Zou ik die gewoon kunnen inbouwen en kan mijn vrouw dan via een usb stick muziek luisteren?

Waarschijnlijk NIET.
De radio zal niet met USB overweg kunnen en achterop geen aansluiting hebben.

21 uur geleden, Murcielaygo zei:

Waarschijnlijk NIET.

Oké, bedankt voor u antwoord. Hoe kan ik dit zeker weten zonder de radio er uit te halen? Er zit namelijk wel een knop waar media op staat. 

22 uur geleden, Murcielaygo zei:

Waarschijnlijk NIET.

Oké, bedankt voor u antwoord. Ik heb even de midden console eruit gehaald en zie dat er wel een connector ligt en een kabel voor een 2de sigaretten plug. Ik probeer een foto toe te voegen

15684765602598739559868163079062.jpg

15684765890911270352095974147495.jpg

Die connector in de middenconsole is leuk, maar als er op de stekker achterop de radio geen pinnen zitten doet het nog steeds niks.

Waarschijnlijk kun je een andere radio (die ook BT heeft) plaatsen en doet dan USB het wel.
Maar dan heb je weer geen mic, dus bellen met BT zal dan niet werken...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Cornel12
      Sinds eens weekje ben ik in het bezit van een zwarte Kia Rio CVVT 2012. Ik zag al dat veel van jullie veel verstand hebben van verschillende zaken, dus hoop in de toekomst veel van jullie kennis gebruik te kunnen maken, en anderen later ook te helpen met mijn ervaringen! 
      Wat ik nog wil doen met mijn Kia: 
      1. Cruisecontrol monteren
      2. Velgen ipv wieldoppen
      3. Achterramen laten blinderen
      4. Goede dealer zoeken omgeving Amersfoort
      5. Kleine deukjes en krasjes (laten) wegwerken

Mochten jullie hier nog tips/adviezen voor hebben, dan hoor ik dit graag! 
    • By Ronkia
      Hallo,
      ik heb een Sportage 1.6 GDI uit 2015, waarin het Bluetooth Infinity systeem.
      Weet iemand wat de maximum capaciteit USB stick deze aan kan: 8, 16, 32, 64 GB?
      En is er een beperking aan hoeveel nummers of folders?

Dank
      Ron
    • By Peter kia
      Vandaag wilde ik mijn Kia starten, en dat doet ie niet meer, startmotor doet het prima, maar slaat niet meer aan.
      Wat zou dit nu weer kunnen zijn, (zucht)
      Begin een beetje spijt te krijgen van deze auto.
      Oranje lampje met een auto een een sleutel brandt
    • By MarcelThor
      Hi iedereen,
      Sinds afgelopen weekend ben ik een trotste eigenaar van een Kia Rio uit 2012.
      Echter heb ik problemen om mijn Spotify op mijn iPhone te koppelen op de multimedia. De auto herkent wel dat er iets word aangesloten via de AUX of USB poort. Echter is het geluid een stuk zachter dan de radio, en ik kan de Spotify app niet minimaliseren om bijv. Google Maps te openen voor de route zonder dat de muziek stopt.

Kan iemand mij helpen en laat mij weten of ik mijn vraag ietwat krom formuleer of niet!

• Create New...